sobota, 25. augusta 2012

365 dní

Opäť som o rok staršia a múdrejšia. Takže výročná správa:
1. + 2 kg - 3 kg.
2. Letela som 4 krát lietadlom medzi 4 rôznymi letiskami.
3. Prekonala som neznášanlivosť laktózy a nevôľu komunikovať v angličtine i v španielčine. 
4. Zlomila som srdce a to moje bolo tiež zlomené.
5. Zlepšila som si kondičku.
6. Preliezla som plot na kúpalisko a kúpala sa v noci pod hviezdami.
7. Stal sa zo mňa dobrý maliar natierač.
8. Kúpila som si clutchbag Bimba & Lola.
9. Našla som si nových zahraničných priateľov.

+  Včera kamaráti a zároveň bývalí spolužiaci prijali pozvanie na moju narodeninovú párty.
Vonku bolo asi milión stupňov °C.
Tiesnili sme sa v mojej izbe, ktorej dominoval stacionárny bike (môj aktuálny vešiak) a kopa dosiek (wannabe nová skriňa) a napriek tomu sme necítili tieseň.(Dobrých ľudí sa všade veľa zmestí.)
Jedli sme krevety, kura, šalát a malé bagety.
Pili sme el tinto de verano.
Kamarát vkročil do sofistikovane nakrájaných jabĺk skôr ako z nich niekto stihol ochutnať. 
Normálny človek videl skaly. Dominika videla vtáky. Ja som videla vlka a veveričku.
Vraj sme boli hluční.
Dostala som krásne a voňavé darčeky.
A bolo supersky. :)



4 komentáre:

  1. tak vsetko najlepsie :) a podla zoznamu si toho ta 365 dni stihla naozaj vela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vše nejlepší a ať je tento rok ještě úžasnější :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pripájam sa ku gratulantom aj ked oneskorene :/ Článok si napísala veľmi pekne, bola to radosť čítať :) Nech je tento rok pre teba ešte krajší a lepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeej stihla so toho dosť :) gratulujem :)) a pridávam sa k sledovateľom teším sa na nové články :)

    OdpovedaťOdstrániť