utorok, 6. novembra 2012

Radostná


Aj vy sa radi chrochníte v posteli? Ja som si dnes poobede parádne zdriemla. Zobudila som sa dezorientovaná, nemajúc poňatia o tom, či je noc, či len tmavý deň, (prípadne aký), či už treba vstávať do školy a tak. 
Mám šál môjho spolusúputníka, s ktorým občas v noci putujem vyľudneným chladným mestom. Je to ako v GTA. Všade sa krásne svieti, ale nikam nemôžete vojsť. 

Ráno do školy chodievam s úsmevom. Raňajkujem cereálie a do zimy nevkročím bez hrubého svetra, klobúkčika/kapucne a mandarinkového balzamu na pery. 
Hoci o siedmej ráno býva kosa, mám chuť spievať, no v rámci tolerancie so šťastnejšími spulubývajúcimi nemusiacimi vstávať na prednášky sa musím uspokojiť s nenápadným pohmkávaním a podupkávaním nohou v papučke.

Tak, tu je plus-mínus ten môj playlist, ktorý si púšťam každé ráno. 

The Doors - Alabama song
Saint Privat - Poisson rouge
The Beatles - If I fell
Love Inks - Black eye
Lana del Rey - The man I love
Kiss - Heaven´s on fire
Saint Privat - Rokoko
The Rolling Stones - She´s a rainbow
Yann Tiersen - Amelie soundtrack
Coldplay - God put a smile upon your face


Čo motivačné si zvyknete púšťať pri raňajkách
a pri ceste do práce/do školy?

4 komentáre:

  1. skvely playlist, mam podobny. :) tiez mam rada ked sa rano niecim rozveselym do dalsieho dna.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný postík :)

    Poď na Estée Lauder Giveaway na mojom blogu :)

    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Coldplay - God put a smile upon your face je moja srdcovka :)

    OdpovedaťOdstrániť