pondelok, 11. februára 2013

Red alert (moja prvá vec s obojstrannými Céčkami)

V období medzi skúškami nastal veľký deň, keď som si kúpila môj prvý rúž Chanel. A ktorý iný by mal byť prvý, ak nie ten najčervenší červený? 
Budem ho nosiť na perách a pri srdci, kresliť ním srdiečka na priateľské a milostné listy písané na žltom ošúchanom pergamenovom papieri (prípadne na papieri vytrhnutom zo zošita ktorý ani nepatrí mne), otláčať pery na biele vyžehlené košele, bozkávať sa v daždi, nechám sa nakresliť maliarom ako francúzska děvka a vezmem si na seba tohle, jenom tohle. 

5 komentárov:

  1. keď mne príde ľúto za to vydať tej majland :D ale možno raz!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A dojmy? Jde poznat, že to není "jen tak nějaká" rtěnka, ale Chanel...?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yop:)
      je veľmi dobre pigmentovaná, takže veľmi dlho vydrží a ešte som si všimla že z nej nemám suché pery tak ako z iných rúžov.

      Odstrániť
  3. ptm fotku poprosím ;)
    mne by ináč tiež bolo ľúto vyhodiť toľké peniaze za jeden rúž...to už radšej nejakú knihu alebo šatstvo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ani sa nepytam kolko stal...ja chcem chanel make-up, ale som kostolna mys. hmpf. tak okolo neho iba tak chodim a potazkam ho v ruke a zasa dam na miesto a doma si na ksicht mazem l´oreal. no, pridu tie casy, ked budem zarabat tazke nemecke prachy, snad.
    (btw mam cerveny ruz neviem akej znacky, stal 5 euro...a robi svoju sluzbu, ale chanel...och boze...ani na to nemysliet)

    OdpovedaťOdstrániť