sobota, 2. februára 2013

Walking on a dream


Chcela by som mať také tie klapky na očiach, ktoré si večer nasadíte a ráno môžete spať až doobeda, lebo vidíte len tmu a máte pocit že je hlboká noc.
Paradoxom je, že čím neskôr idem spať, tým skôr ráno vstanem a zvyšok dňa zväčša len mŕtvo chodím po dome, prípadne sa voľne pohodená váľam v posteli. Máte to tak aj vy?
Myslím, že by som potrebovala človeka, ktorý by ma každý večer o jedenástej dokopal do postele.

A mám ešte jednu myšlienku. Absencia slnečného svitu mi berie všetku energiu. Ó, tak veľmi si želám, aby už prišla jar, no zdá sa, že moje meniny priniesli najväčšiu chumelicu a tá zimisko nemieni prestať. 
Chcem už teplo, slnko, nosiť veľkú rozviatu sukňu bez tiaže a venček. A sedieť v tráve a jesť nanuk Magnum Ecuador Dark. A tak, no...

Majte pekný deň, spiace medvieďatá a lenivé pandy.

1 komentár:

  1. jar chcem uz aj ja.... chcem vyhnat zo seba tu lenivú pandu...

    OdpovedaťOdstrániť