streda, 17. apríla 2013

Day 17 - How you hope your future will be like

Chcem byť šťastná, zamilovaná a bohatá, ale uznajte, kto by to nechcel? Rozpíšem to aj trochu podrobnejšie, pre istotu, hah

Chcem žiť v nejakej metropole a bývať v podkrovnom byte s bielymi stenami, drevenými parketami a náhodne rozmiesteným nábytkom. Pracovať v móde, byť bloger, hedonista, kozmopolita, femme-fatale, pravdepodobne freelancer, písať, fotiť, fotiť sa, komunikovať so zaujímavými ľuďmi, byť neustále inšpirovaná, mať veľký šatník a nejakú kamarátku ktorá bude dievča. Písať stĺpček do nejakého lifestylového časáku (nechce mi niekto dať prácu?)

Stále sa učiť niečo nové a vedieť perfektne po francúzsky. Mať veľa peňazí a cestovať, spoznávať nové kultúry, navštíviť všetky svetové metropoly a chodiť na dovolenky do hôr a k moru.
Chcela by som hrať v reklame na parfum. 
Stať sa múzou umelca.
Pod pseudonymom napísať poriadne zvrhpsycho schizo knihu, už aj viem o čom (ale nebude to žiaden 50 types od Shit), ktorá sa stane bestsellerom, z jej predaja mi budú chodiť peniažky na účet a preložia ju minimálne do češtiny.
Taktiež si veľmi želám, aby som raz mala vzťah v štýle carpe diem a vlastnú rodinu. Netreba to unáhliť, no keď to príde, nech je to veľkolepé. Prosím si najlepšieho muža na svete, s ktorým si budeme s láskou variť dobré jedlá, túliť sa a starať sa o seba v dobrom i zlom.
A môžeme si kúpiť aj nejakú domácu zver, napríklad rybičky alebo zakrslé koťátko:D

7 komentárov:

  1. prvý odsek presne do bodky platí aj na mňa!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Heeej schizo knihu mám taky v plánu :)) Ale nejsem schopná dopsat ani svůj 50 types of Shit, tak nevím, jestli se k tomu vůbec dostanu :)))
    Cestovat bych chtěla taky a budu, nepřipouštím si jinou možnost. Všichni říkají, že to funguje, tak jsem se s tím prostě smířila :))
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє on WordPress

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hahaa skromne dievca :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. do podkrovneho bytu zateká:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ryby su hrozne nudne a treba cistit akvarko. hlasujem za kotatko.
    inak femme fatale mozes byt uz aj teraz, naco cakat do buducnosti!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. btw do podkrovia nezateka, ja som byvala vyse desat rokov v podkrovi a je to popici, lebo to dobre vyzera ale je to kurva neprakticke co sa tyka nabytku a vobec...ale je to pekne.

    OdpovedaťOdstrániť