štvrtok, 18. apríla 2013

Day 18 - 5 things that irritate me about opposite sex

Smiem sa nechať uniesť?
Do psej matere, na mužoch mi vadí, keď sa v tlupe hrajú na hustých a pritom by sa sami od strachu pocikali aj na reťazáku. 
Prílišné puntičkárstvo. 
Keď majú v hlave malý oriešok, z úst im pryštia veľké reči a ich tvár má drsný výraz v štýle: som tvrdý ochrankár diskoklubu. 
Ďalej vysoko netolerujem nepoužívanie antiperspirantu, keď majú dlhú bradu a nagélované vlasy a melír akoby ich osral drozd a keď sa smejú na hlúpych vtipoch. 
A tielka! Tielka sú veľmi zlé!

8 komentárov:

  1. Anonymný18.4.13

    a muzske nohy v zabkach?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nie, mne skôr vadia sandále ako žabky
      ale nepozerám sa mužom na chodidlá (pre vlastné dobro)

      Odstrániť
  2. zabky su ok, do toho aspon nenarve ponozky ako do sandalov

    OdpovedaťOdstrániť
  3. osral drozd :DDD
    inak ja poznam velice malo muzov co sa vedia dobre obliect..zial.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně tílka ani nijak moc nevadí, pokud z jejich strany nekouká nic stejně dlouhého jak moje vlasy a nejsou to takový ty hrozně uslintaný jako kdyby vyšel od pultu v masně, tak jsou pěkný a skvěle zvýrazňujou svaly!:3

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fuj, chlpaté podpažie plus tielko je vražedná kombinácia!
    A tiež nemám rada, keď sa predvádzajú pred svojimi kamarátmi, hlavne keď ma do toho nejak zapletajú, blbé reči a vôbec, pch.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ešte by som dodala mužov, ktorí používajú výrazy ako fňuk a cmuk, a ktorí citovo vydierajú...neznesiem padavky

    OdpovedaťOdstrániť