utorok, 23. apríla 2013

Day 23 - 10 weird facts about you

Bublinky, netuším, či to čo sem napíšem sú weird fakty. 
Neviem si dať koleno za hlavu ani hýbať ušami. 
Ale tak 10 random vecí:

Pravidelne si čistím klávesnicu vatovými tyčinkami namočenými v micerálnej vode Vichy, čo asi veľa ľudí nerobí.
Nechutí mi pivo.
Na všetko si dávam kečup, hoci viem že by som nemala. Milujem kečup.
Mám nervové tiky, keď sa v mojej blízkosti nenachádza balzam na pery.
Pohoršuje ma polygamia.
Mám veľkú hlavu, ale malé uši.
Mraučím ako mačka, keď si naťahujem chrbát.
Keď som šťastná, správam sa ako opitá. 
Keď som smutná, opúšťam sa a počúvam Majka Spirita a hneď mám lepšiu náladu.
Píšem si 2 denníky - jeden vo worde, do ktorého píšem úplne všetko a druhý klasický, v papierovom bloku, do ktorého robím zoznamy želaní, lepím fotky a zaznamenávam najdôležitejšie udalosti.

Update: Nedalo mi, to koleno som si skúsila dať za hlavu a išlo to.

3 komentáre:

  1. bavíš ma čím ďalej tým viac! <3
    schuti som sa pri prvom bode zasmiala,! tak teda tak čistiť klávesnicu som ešte nevidela) a tuším si začnem písať denník ZNOVU aj ja (vôbec som ich nemala milión, ibaže v jeden hnusný deň som ich roztrhala a zahodila!) ale začnem znovu!no skôr v tej papierovej podobe, !:)
    )ďakujem za prvý follow!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To čistenie klávesnice vatovými tyčinkami.. :D Neuveríš, ale ja to robím tiež, rozdiel je akurát v tom, že ja to robím toaletnou vodou xD xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OMG! to som tiež raz spravila, keď som ju chcela vydezinfikovať trochou alkoholu XD

      Odstrániť