streda, 3. apríla 2013

Day 3 - Your idea of the perfect first date

Zlé prvé rande: sedieť oproti sebe v kaviarni, pozerať na seba/uhýbať pohľadom, kývať hlavou a úpenlivo premýšľať nad témami konverzácie. 

Dobré prvé rande: veľa sa prechádzať, pozorovať ľudí, rozprávať sa a naháňať sa. Ak začne pršať, zmoknúť a bozkávať sa pod rímsou. Ísť do IKEY a hrať schovku. Objednať si o druhej nadránom jedlo z donášky, pozerať čiernobiele filmy, hovoriť si vtipy, štekliť sa, uvariť si víno, bozkávať sa pod dekou, pretláčať sa päsťami, lízať si navzájom očné buľvy, stáť na hlave, hrať počítačové hry alebo hry v karty, smiať sa, sťahovať si ponožky a ohadzovať sa nimi, debatovať, mlčať.  
Dôležitá poznámka: Byť cool a cítiť sa slobodomyseľne. Rozísť sa nadránom oldschoolovým spôsobom, teda pusou na líce. 

Aké bolo vaše najlepšie rande?? :)

4 komentáre:

  1. lizat ocne bulvy? tesim sa na dalsi prispevok, je to stale lepsie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lizat ocne bulvy je fakt super :D skus.

      k teme: moje najlepsie prve rande bolo s mojim terajsim priatelom, sme sedeli vedla seba v pivnicnej kaviarni, a rozpravali sme sa, smiali sa, pretlacali sme sa pastami, smerom domov zacalo prsat tak sme sa chytili za ruku a mokli spolocne.. <3

      Odstrániť
  2. tie očné bulvy zaujali aj mňa :DD a ja som ešte nemala rande, o ktorom by som mohla povedať, že bolo fakt dobré...alebo aspoň dobré :D ale tvoje predstavy o dobrom rande sa mi viac než pozdávajú ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ach, keď toto čítam, tak mi ešte viac chýba zážitok menom "prvé rande" s mojím priateľom...ani donášku sme si ešte neobjednali, aj keď už skoro rok bývame spolu...ale aspoň spolu hrávame NHL na PS2 :D

    OdpovedaťOdstrániť