sobota, 6. apríla 2013

Day 6 - If you could have one super power what would it be?

Superschopnosti sa vždy hodia. Okrem toho, žetúžim byť neviditeľná a vedieť lietať by som prijala nahrávač myšlienok, aby som mala zaznamenané všetky skvostné idey ktoré mi zvyčajne napadnú vo chvíľach, keď nemám možnosť si ich zapísať a potom ich zabudnem (a vy ste ukrátení!)
A ešte by som chcela ovládať čas, mať kľúč k bezodnej studnici peňazí a vedieť sa biť ako Lara Croft.

Pustite si pesničku:)

4 komentáre:

  1. nahrávač myšlienok by sa mi hodil tiež :D
    a superschopnosť, ktorú by som chcela mať, je čítanie myšlienok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, aj čítanie myšlienok by niekedy mohlo padnúť na úžitok:D

      Odstrániť
  2. bolo by tiež skvelé môcť sa teleportovať a to nielen v priestore, ale aj v čase :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ovládanie času a kľúč k bezodnej studnici peňazí, to by sa mi teraz fakt hodilo! :) ok, ten kľúč k studnici pokojne aj na forever and ever :D ja by som ešte chcela vedieť nechať zmiznúť zo sveta ľudí, ktorých mám na pomyselnom "death list" ;)

    OdpovedaťOdstrániť