nedeľa, 9. júna 2013

Milôstky

Nedeľu pred skúškou som sa rozhodla stráviť celú v mojej izbe (na protest proti vykorisťovaniu žien, ženám ochotným chodiť s mužmi ktorý ich evidentne nemilujú a proti slabochom neschopným samostatne myslieť), čo však nie je dôvodom na úpadok, naopak. Ovešala som sa trblietavými náramkami a pripravila si džbán panenského mojita, lebo sa úplne milujem a zaslúžim si byť epická.

Presne v tomto momente mám pocit, že môj život je ten najlepší na svete. Transformujem sa z princeznej na ženu ktorá si nenechá (z)búrať svoje kráľovstvo, pretože YES, I can do it! Mám kvety všade. Vo vlasoch, na košeli zo Zary i v parfume, ktorý tak zbožňujem. Dýcham a vnímam každý podnet. Myslím, že mám horúčku. Kadencia mojich slov sa rapídne zvyšuje. Púšťam si hudbu z letného playlistu, spievam, opúšťam sa, znásilňujem papier, vypisujem si obľúbené úryvky z Lolity a píšem blog. Ak zatvorím oči, na chvíľu budem dievčaťom v tylových šatách bez tiaže, bosá kráčať po lúke a mať nohy vlhké od rannej rosy.

Cez skúškové (okrem toho že vás slovne obšťastnujem na tomto bezbožnom blogu) sa obdarúvam, pretože potrebujem vlastniť veľa krásnych vecí. Som príliš mladá a mám príliš málo času na nosenie nudného oblečenia! Už mám najkratšiu čiernu sukňu s vysokým pásom a korzet so štvorlístkami pre šťastie. A tvorím. Biele elfské pančušky, ktoré mi boli prikrátke, som premenila na samodržky a oblečiem si ich k tej najkratšej sukni, teda ak nebude príliš krátka. 

Po dúškoch si vychutnávam omamný mätový nápoj, cez otvorené okno sem prúdi vzduch a prináša vôňu čerstvo pokosenej trávy. Vijem venček z divých ruží a privoniavam k ich sviežej vôni, ktorá nemôže byť mojou navždy, podobne ako všetci ľudia ktorí sa do mňa zamilovali. Nenápadná lienka rozhodla sa spriateliť a jeden nemôže odísť k svojim činnostiam, kým neodletí sama, v mieri.

PS: Bude pekne.

9 komentárov:

  1. ja ležím na lehátku, s vínom v jednej ruke a s materiálmi na budúcu skúšku pod zadkom, ( lebo nikam inam nepatria ), slním sa a mám pocit nekonečna
    možno tieto slová vyznievajú pateticky, ale momentálne ma to hreje pri duši, je to fajn, keď ti je fajn

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím že učenie na skúšku + víno je dobrá kombinácia, aspoň to učivo ide ľahšie do hlavy :)

      Odstrániť
  2. Ja už mám po skúškach, tak sa mi ráno dobre vstáva. Dnešok som zahájila jahodovou tortou ozdobenou mätovými lístkami zo záhrady a kávou na slniečku na záhrade a rozčítaním už asi stopäťdesiatej knihy (vždy čítam veľa kníh naraz, bárs aj niekoľko rokov jednu, je to môj obľúbený zlozvyk) a keďže sa mi nechce trhať si dnes nohy, rozhodla som sa, že si dám dlhé šaty. Tak! :-)
    A "milôstky" je skvelé slovo. Putuje priamym spojom do mojej aktívnej slovnej zásoby.
    Len keby si možno mohla zväčšiť písmo, lebo sa mi to ťažko číta...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám momentálne rozčítaných asi 5 kníh a ďalších X na zozname a nemôžem sa dočkať kedy sa do nich pustím, ale toto skúškové ma nahlodáva:)

      a vďak za tú poznámku o veľkosti písma, naozaj s tým musím niečo spraviť.

      Odstrániť
  3. Ma chere Cherie, co studujes a kde ak sa smiem spytat? :) ze je to zurnalistika?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie, ja študujem románske jazyky a kultúru. :)

      Odstrániť
    2. a kde? v Bratislave na UK.

      Odstrániť
  4. Ma chere Cherie, co studujes a kde ak sa smiem spytat? :) ze je to zurnalistika?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na tolik krasnych slov nemam slov <3

    OdpovedaťOdstrániť