utorok, 30. júla 2013

Kto nebude vidieť, bude visieť

Toto je jeden z tých skutočných príbehov, ktoré cítim na pokožke, keď ma z jednej strany páli podvečerné slnko a z druhej prítomnosť najkomplikovanejšieho človeka na svete. Filmový, to je ten, čo realizuje všetky moje priania skôr než ich stihnem vysloviť a ešte mnohé ďalšie. Akceptuje moju trápnu teatrálnosť, nadradenosť a strpí dokonca moje čoraz väčšie ego. A to nie že raz, ale že furt. 

Na šatách i na pokožke stále cítim vôňu a detonačnú silu jeho objatí, hustú atmosféru nabitú mikročasticami dávnej lásky, ktorá sa v našich životoch rozšírila geometrickým radom, ako húf medúz v ktorom sa topil malinký Nemo a nemohol nájsť konca. Tabu dávno neexistuje. Nie je nič, čo by sme nerobili. Pravidelne testujeme trpezlivosť toho druhého, navzájom si rúcame pokojné životy, prekračujeme hranice zdravého úsudku a iných vecí. Pochopili sme koncepciu a budeme sa jej držať, až kým nepadneme vyčerpaním vedľa niekoho, s kým to bude... jednoduchšie. Má moje písmeno na zápästí. Som jeho najkrajším dielom a on je mojím šialenstvom. Žiarlivý, deštruktívny, arogantný a dojebaný muž slova.

A je úplne nádherný a myslíte, že o tom vie? Samozrejme, že vie. Chodiaci testosterón s dokonalými črtami tváre. Najpríťažlivejší muž, ktorý sa do mňa zamiloval. Nosí košele s dlhým rukávom vyhrnuté po lakte. Na tvári má znamienko a zopár vrások, ktoré zbožňujem rovnako ako výraz ktorým sa na mňa díva. Zbožňujem/nenávidím priepastné rozdiely medzi jeho dvoma osobnosťami. Poznám ho päť rokov a viem že je to schizofrenický zločinec, ktorý sa nikdy nezmení, no budem pri ňom stáť až do konca, rovnako ako on pri mne, nech vykonám čokoľvek.

Je to ten čo povie, že si vytlačí môj tajný letný zoznam túžob, ale nevytlačí si ho, on ich len jednu po druhej splní a ja naňho budem celý čas nechápavo zízať a v hlave si predstavovať, ako ukladám tehličky s názvom: Jebať na pocity jednu vedľa druhej, jednu vedľa druhej...................  Svojím spôsobom je to úplne prosté. Je to môj kamarát a je nám v prítomnosti toho druhého kurva dobre. Ale nebudeme z toho predsa odpadávať! Nik o ňom nesmie hovoriť v zlom či prevracať očami! Len ja smiem, lebo len ja viem... O Filmovom nerozprávam a ani sa k nemu otvorene nepriznávam, lebo viete, kto by tomu veril, kto by veril nám? Je to príliš filmové...

11 komentárov:

  1. že vraj patetické komentáre sú trápne...mám v p...
    pri čítaní som sa musela usmievať, lebo...no lebo je to dokonalé :) očividne máš vo svojom živote veľmi zaujímavého človeka, s ktorým sa nenudíš...v dobrom aj zlom slova zmysle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada že som v tebe vzbudila úsmev :)
      a veru mám, úplne najzaujímavejšieho.

      Odstrániť
  2. Kokos, parádny text! Najlepšie na tom je, že práve prežívam niečo podobné a v pár pasážach som sa doslova našla...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. musím sa priznať, a viem že to bude znieť pateticky, ale vyhŕkli mi slzy :D píšeš veľmi zaujímavo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. faakt? :-O juj, zlatá, ale toto nemalo byť smutné :D

      Odstrániť
  4. košele s vyhrnutými rukávmi! a ešte chcem dodať také všeobecné och.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. flanelové a džínsové sú naj!

      Odstrániť
  5. ohohohooooo. arogantny...ja si vzdy najdem arogantnych muzov. a vzdy ma nechaju. ucitelka, ale naprosto nepoucitelna.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa mňa, muži chcú mrchy a ženy chcú arogantných mužov :D

      Odstrániť
  6. tiež som mala celý čas na perách taký môj vlastný špecifický divný polúsmev (vraj že záškodnícky), pretože po prvé - píšeš úžasne a nikdy ma neprestane baviť tvoje články čítať a po druhé preto, že mi to niekoho veľmo veľmo a v nepochopiteľných súvislostiach pripomínalo..

    OdpovedaťOdstrániť