nedeľa, 21. júla 2013

Neduhy


Táto noc je láskou môjho života. Kľúč tvoria slová dýchať a vnímať. Vietor mi prechádza po holých ramenách. Smejem sa na zimomriavkach ktoré mi naskočili na rukách. Ak by som vedela kódiť, kódila by som do nemoty. Počítačové hry, v ktorých by boli elfovia, ryšavé Švédky, chlapci z Beatles a jednorožce. Chcem mať osobného fotografa či maliara, ktorý mi pokreslí chrbát a stehná pestrými kvetmi. O-ou, zbožňujem zlé veci. Robím samé hlúposti. Viem, že by som nemala, ale skrátka ich chcem spraviť.

Odkedy som sa stala zvrhlým anjelom, uvedomila som si zmysel niektorých faktov, napríklad zákon kauzality. Reakcia nemôže vznikať súčasne s akciou a už vôbec nie je možné, aby reakcia vznikla skôr ako akcia. Ak niečo chcete, musíte si po to ísť, ponúknuť niečo iné a špeciálne a nie len mrmlať a sťažovať sa, aký je k vám svet zlý. A ja nechcem len tak niečo. To čo milujem som hľadala v prípustných alternatívach, no všetky boli príliš prchavé a neuchopiteľné. Vyčerpávali ma. A po krátkej dobe nudili k smrti. Lacné náhrady pôžitkov sú oničom, pretože vždy nakoniec skončíte pri tom čo najviac zbožňujete. Ako keď týždeň živoríte na zelenine a horalkách z Terna a potom si kúpite cheescake a chete ho viac a viac a viac, tak veľa, až vás to zabije.

Ľúbim noc, ktorú si tvorím sama a nikdy nechcem vytriezvieť. Extraverzná potreba nymfomančenia. Smiem byť čiernou Marilyn a pózovať s tmavofialovým rúžom. Príbeh lásky, ktorého svedkom je jedenásť popísaných strán. Nerozumiem mu, no páči sa mi. Zvrhlý hedonizmus a to zakázané o čom sa písať nesmie, lebo by to stratilo svoje čaro. Chcem ísť kamkoľvek, som pripravená teaz hneĎ.

9 komentárov:

  1. Tvoje články dokážou druhým tolik provrtat hlavu, že začnou uvažovat nad vlastním smyslem života. Ty bys měla začít psát knihy! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď ja píšem! (a dúfam že mi ju raz vydajú) :D

      Odstrániť
  2. Anonymný21.7.13

    ... pokračuj ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný21.7.13

    Lacnou náhradou pôžitku sa po čase stávajú aj cigarky, zo skúsenosti:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja nefajčím, toto bola výnimka na dovolenke.

      Odstrániť
    2. Anonymný22.7.13

      super!

      Odstrániť
  4. počítačové hry, v ktorých by boli elfovia, ryšavé švédky, chlapci z beatles a jednorožce, to by som si zahrala. a super to je, veď ako vždy.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ještě nikdy jsen neviděla nádhernější slovenský text. Má to hloubku, život, emoce.... "Miluji noc, kterou si tvořím sama a nikdy nechci vystřízlivět" (takhle to ztratilo kouzlo). I já miluji noci, které jsou jen mým dílem, mám na ně plný právo a nikdy bych z nich nestřízlivěla. Jsem opilá, sama sebou, tou nocí, co by neměla končit. (Končí.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem!! podľa mňa každý človek potrebuje stráviť určitý čas sám so sebou a upratať si v myšlienkach, urobiť reset hlavy :)

      Odstrániť