streda, 3. júla 2013

Robiť veci porádňe

Zdravý rozum, vráť sa mi,
ľúbezná Múza, inšpiruj ma!

Mám tu otvorenú Kareninovú. Tolstoj povedal, že divé kone sa dajú spoznať podľa svižného kroku a zaľúbení mládenci podľa smútku v oku. Ale myslím si, že muži v roku 2013 sú skôr honiči než zaľúbenci. Naháňajú veľké dievčatá. A občas nehanebné lolity s rozmazaným rúžom, ale fakt len občas, lebo sa im páčia a nevedia pochopiť prečo so sliepkami sa vláčia.

Už dva dni som si nečesala vlasy. Čítam veci ktoré som napísala pred rokom a žasnem. Som zamilovaná do LDR a túžim vplynúť do náručia Filmovému a zotrvať v ňom veľa hodín, lebo ho postrádam a super vonia, tak pôjebne, vždy vravím, že tá vôňa je drogou (chcem často a veľa, hoci je to divné a nesprávne, ale jebať úzus). Prechádzať perami a prstami po jeho krku a kľúčnych kostiach, dotýkajúc sa, vlastniac, vnímajúc skrz ne. Možno potrebujem vlastnú horskú dráhu, ktorá ma vynesie hore a vženie mi do pľúc studený vzduch ktorý zbožňujem. Chcem prsty lepkavé od cukrovej vaty a vôňu železného zábradlia. V kníhkupectve som siahla po knihe o New Yorku a raz tam budem žiť. Skutočne, možno po ňom prahnem viac než po Paríži, láske mojej, pretože je väčší a kozmopolitnejší. Chápete, žlté taxíky a vysoké budovy a umelecké galérie v SoHo! Nech hodí vysokou topánkou tá, čo by kvôli nim nepodviedla croissanty a chrliče:)


Trblietky a krištáľové sklíčka, to je moje. A tvrdý rock, ktorý môžem porovnávať s tvrdosťou diamantu vzniknutého pod tlakom či s vlastnou natvrdlosťou. Normálne sa snažím správať ako dáma, ale keď niekto siahne na to čo zbožňujem, nepoznám priateľa. Moja teatrálnosť nabobtná do obludných rozmerov, prebudí sa vo mne nasraný tiger ktorého po piatich dňoch vypustili z klietky. Niekedy sa aj sama zarazím, aká som fúria. Počúvam psycho hudbu. Keď nosím vysoké topánky, sú to len dvanásťcentimentrové, nikdy nie menšie. A 175centimetrová ja, takže koľko je to spolu?

V letnom playliste musí byť zlomené srdce, ukradnuté cédečko Black Sabbath, opuchnuté pery od bozkov, napoly vyfajčený džointík a splnený zoznam zvrhlostí. Návšteva nudných múzeí a strašidelného domu, ktorému strašidelnosť prisúdim len ja. Lan párty, pretože som podľa všetkého bro a vraví sa bros before hoes. Tvarohovo jahodovo piškótová torta, vlastnoručne pripravená. Lesklé náramky. Nosenie DIY tielka podobného tomuto. Sledovanie dlhých filmov s kamarátkami. Nezištné vykonanie nejakého šľachetného činu a to by za mňa aj stačilo, napadá vám niečo viac? Pokojne napíšte do diskusie, nechcem zomrieť v nevedomí.

13 komentárov:

  1. pôjebne...musím zapísať so slovníka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už vím, kam se budu chodívat bavit čtením. :) Skvěle píšeš, je to chytlavé a prostě tvoje, takže originální. :D nechť se ti takové léto vyplní ;) až na to zlomené srdce, nač, jen ať je naplněné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj, tak som to nemyslela, nie som zase citový masochista čo si chce lámať srdce :) skôr som to myslela tak, že prípadne ja zlomím nejakému Juanovi. :D

      Odstrániť
  3. Neučesané vlasy a hard rock môžem :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeziis, som opitá a chcem ťa stretnúť a vyfajcit s tebou jointik, si super :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah
      cítiť z teba dobrú vibráciu! :))

      Odstrániť
  5. jezisis ked to pises, aj ja by som mala zostavit letny playlist! cd black sabbath nemusim kradnut, mam. aleeee....jointik len dopoli? (Ja pisem dopoli vzdy s I, nestotoznujem sa s Y) (ja len aby si si nemyslela ze mam nedostatky v gramatike).
    ja jointiky fajcim zasadne az po filter. ale one - vcera som uz pozorovala hviezdy zo strechy domu, to by malo urcite tiez patrit do letneho playlistu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takto: dopoli preto, lebo mi nerobí problém podeliť sa.

      Odstrániť
  6. Podle všeho musím uznat, že máš zatraceně dobrý vkus! Tleskám. Konečně po dlouhé narazím na někoho, koho mohu považovat za normálního dle svých vlastních měřítek, kde normálnost neberu jako normálnost. Jednak se mi líbí styl, kterým píšeš a po dlouhém probírání fashion blogy s články typu "Zítra přidám New in protože jdu nakupovat" je pro mne tvůj blog darem z nebes. :D
    Přesně takové by léto mělo být! Přála bych si takřka to samé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéj, ďakujem! no neboj u mňa zrejme new in ani nič instagramové neuvidíš:D

      Odstrániť
  7. New York, ano!!!
    Jezisi, strasidelny dom je mrte :) pekne, pekne :) vela splnenych (letnych) snov :*

    OdpovedaťOdstrániť