pondelok, 19. augusta 2013

20 ans

Dnes neoslavujem narodeniny. Mohol by to byť deň ako každý iný... ale nebude. Bude výnimočný,presne ako ja. Hahaha, toto bol len mini žartík na úvod, ktorý je na pohľadnici, ktorú som si kúpila. Ešte som to nikomu nepovedala, ale napísala som si venovanie, sama sebe, úplne že naozaj a nie, necítim sa preto trápne. Každopádne, okrem toho že by som sa mala začať starať o pleť, nenanášať si drahé krémy neumytými rukami, pravidelne si voskovať stehná a celkovo byť ženou, je čas na sumár.

Začala som chodiť na novú školu.
Nosila som najkrajšie modré semišové balerínky a červené plátenky.
Dostala som ruže a tulipány.
Prežila som rok na najvšivavejšom intráku v Bratislave.
Zamilovala som sa a bolo sa zamilovamé do mňa.
Doučovala som ešpanielčinu rozmaznané decká a verbálne obmedzených ajťákov.
Moja hruď narástla a už nie je plochá.
Nakupovala som internetovo.
Málo som spala.
Cestovala som.
Veľa som sa smiala a myslím, že i plakala.
Vypila som mnoho vína a zázvorovej limonády.
Bolo mi dychberúco.
Prečítala pár dobrých kníh.
Naučila som sa niečo o IT.
Natočila som hipsterské videjo.
Vo vlasoch som nosila ruže, na perách rúž a na očiach výrazné čierne linky.
A hodlám v tom pokračovať.

Teraz to znie,že môj životík je fasa:D

   

19 komentárov:

  1. a nie je fasa? :D

    inak čo študuješ? ak to nie je tajomstvo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako kedy:) a netajim sa, studujem romanske jazyky a kulturu.

      Odstrániť
  2. Tak ja ti (ne)preju vsechno nejlepsi ;) A drahe kremy rozhodne jeste nepotrebujes. Pij nadale hodne vina a hodne se smej i plakej <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem, ale tento rok sa budem asi viac smiat:)

      Odstrániť
  3. "Moja hruď narástla a už nie je plochá." Nejlepší část, ve které tě úplně chápu. Čekám na podobný zázrak. :D Jinak nevím, jestli fakt máš narozeniny nebo ne, ale i tak ti přeji všechno nejlepší a hlavně nepřestávej blogovat, protože tvůj blog je jeden z mých nejoblíbenějších. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. všetko najlepšie!
    a "bolo sa zamilovamé do mňa." sa mi veeeľmi páči :)
    ináč, to video sa dá niekde pozrieť? či len súkrom.?

    www.em-petrik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pripájam sa - všetko najlepšie :) nech sa ti aj naďalej takto dobre bloguje a žije ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvely post, nasmiala som sa. :D Vsetko najlepsie, vela stastia na novej skole a hlavne vela smiechu do zivota! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. když si člověk shrne poztiva svého bytí, nakonec je nutno uznat, že to není tak zlé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, skoda ze niekedy ked je nam zle sa na to nepozerame z tohto uhla pohladu:)

      Odstrániť
  8. aj ja chcem aby mi narastla hruď. :D a všetko najlepšie teda.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som niekde citala ze tieto veci sa vyvijaju do 21 rokov, tak nestracaj nadej, heh:D

      Odstrániť
  9. Všetko naj, Cherie :D Tiež by som si mala občas zosumarizovať pozitívne momenty zo svojho života, menej by som myslela na tie zlé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jsou to takové vystihnuté detaily a dobře se to čte. Pořád své žití umíš shrnout líp, než kdokoliv jiný. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 1. voskovať si stehná, no ani ma nehne. Teraz mám dva a pol mesačné chlpiská na nohách a odhodlávam sa ich vytrhať...no ešte niekoľko dní vydržia.

    2. Zháňam španielčinárku nejakú poriadnu (tým myslím, že mi nezruší každý týždeň lekciu pol hodiny pred začatím, ako zvykli posledné dve), môžeš mi dať nejaké info o cene a ako to u teba funguje (a či by si ma vôbec bola ochotná učiť)? (Napísala by som ti mail alebo súkromnú správu, ale nevidím žiadny kontakt, tak to tu takto verejne...sorry.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 1. pohoda :D
      2. na hodinu tak 7-8 eur a časové voľno budem mávať asi vo štvrtok... a neviem...nenašla som tvoj mail, ale ak by si sa chcela niečo spýtať, môžeš mi napísať na ridikulozna@gmail.com a odpíšem ti zo súkromného.

      Odstrániť