nedeľa, 4. augusta 2013

Komp(l)ot

Na večeru som zjedla kompót zaváraných višní, čo je mimochodom jediná zaváranina, ktorá mi chutí. Je mi teplo, naho, letne a cekom fajn. Toto sú informácie, ktoré vás asi netankujú, ale to čo bude ďalej sú múdrosti na ktoré som prišla metódou pozorovania a pokusu, takže neodchádzajte (nasleduje pesnička :D). 

Keď v mladom veku nájdete niečo krehké a strašne nádherné, už nikdy nebudete ako predtým. Vaši kamaráti vám budú rozprávať o svojich trojmesačných vzťahoch, ďalší budú hrdo vyznávať ONS, lebo je to desne cool a FWB, pretože videli ten film a vy budete prikyvovať a myslieť si, že je to úplne nudné. 

Všetci chlapci, ktorí sa budú snažiť bojovať o vaše srdce a telo budú zrazu príliš jednoduchí a vy začnete porovnávať. Je vám jedno či sa im páčite, dôležité je, či sa páčia oni vám. Prevraciate očami, selektujete, chehtáte sa, uzatvárate sa do seba a vo svojom dokonalom svete odmietate živiť mužov ktorí nie sú dostatočne inteligentní či zaujímaví. Zgrciate sa z diskotékových Don Juanov a potom si uvedomíte, že krehké svetlovlasé ženy, ktoré to hrajú na hrdinky, k sebe priťahujú silných mužov a schizofrenikov, pričom obe možnosti pripúšťajú svoju negáciu.

Moja pýcha rástla a všetko sa začalo točiť okolo mňa. Celý vesmír bol len môj. Usalašilo sa vo mne vedomie, že môžem robiť úplne všetko, pretože potrebujem byť inšpirovaná, aby som mohla tvoriť.  Veď viete, je to ako, no, zamilovať sa. Či čo. Lúčiť sa pod bránou navzájom si želajúc šťastnú cestu, pohodys deň a štýlový život. Povedali mi, aby som nešla do lesa, že tam nenájdem nič dobré. Ale malé dievčatá majú rady nebezpečné veci. Žila som v presvedčení, že som macher a tak. Že môžem vyhubiť korienky čohosi nádherného, pretože moje trápne eginko by neznieslo odmietnutie a či nahradenie nejakou lacnou neepickou alternatívou. Sme takí, my ľudia. Niekedy hlúpi.


   

15 komentárov:

  1. väčšinou takéto články na takéto témy nemusím, no u teba mi zvláštnym spôsobom nevadia :)
    a snažím sa z útržkov tvojich fotiek poskladať tvoju tvár, ale to nejde, si stále iná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a milujem slovo kompót, je takisto ľubozvučné ako aviváž, či čučoriedky

      Odstrániť
    2. kompót je super slovo. alebo aj džem. ale nemám rada napríklad slovo "lekvár". ble. alebo "kvarky" či nebodaj "oškvarky", mám z toho debilné asociácie :D

      Odstrániť
    3. no horšie ako "oškvarky" je už iba asi "pazucha" (grc) :D

      Odstrániť
    4. nevábne veci majú nevábne názvy :D

      Odstrániť
  2. sa mi páči veľmi "Ale malé dievčatá majú rady nebezpečné veci." :)
    /btw aj zrazenina je hnusné./

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vždycky, když si pročtu to, co píšeš, tak potom nevím, jak reagovat. :D Můžu však říct, že v tvých článcích je hodně pravdy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, super, nejsem v tom sama :D... tvoje články zbožňuju, ale nikdy nevím, co na ně říct :D ... A můžu se zeptat, co je to to ONS? Protože mám pocit že Office for National Statistics na mysli nemáš :D

      Odstrániť
    2. Haha, to nie, mala som na mysli one night stand:D

      Odstrániť
  4. Anonymný7.8.13

    Ahoj! chcem sa spýtať, koľko máš rokov a ty si z nitry?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, mám 19 rokov a nie som z Nitry, ale kús(ok) odtiaľ:)

      Odstrániť
  5. hej to presne sedí. a na vlastných chybách sa clovek ucí aleboako hovorím ja, dospieva. ono s týmpocuvanim stories od kamaratov je to také dvojsecné,asi aj tí si myslia, ze ten druhy je nudný. uzivaj si leto:-) bude len horsie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. užívam si a viem že bude horšie, ale toto tropické počasie ma už nahodáva :)

      Odstrániť