utorok, 17. septembra 2013

Miľúbenie

Moje vlasy stratili pár nepodstatných centimetrov a nadobudli farbu ohňa a jesenného lístia. Nosím modré semišové topánky a biele svetre utkané zo záclony. Jeseň je pre mňa obdobím, keď je všetko farebné, zaujímavé a akoby krajšie. Ľudia, mestá, stromy. Ľúbim hroznový mušt a atmosféru začiatku školského roka, keď sú všetci študujúci ešte plní energie a ich tašky sú panensky nepoctené špinou z MHD. Jeseň všeličo sľúbi.

Nosím podkolienky a nadkolienky, pretože sa mi páčia. Ja už dávno nie som o tom, čo je na Lookbooku. Vyrástla som a moje priority sa zmenili. Radšej než si kúpiť blbosti z h&m investujem do kníh, pretože tie ma obohatia na duchu. Naučila som sa variť, chodiť do postele pred polnocou (aspoň väčšinou) a vstávať v spoločensky akceptovateľnom čase. Už si neubližujem vedierkom silnej kávy denne a keď zaspávam, moja hlava je pokojná. Akceptujem názory mojich rodičov a nenivočím hnuteľný majetok milovaného druhého.

Naučila som sa veľa o sebe. Moje ciele i priority sú o niečo hlbšie, i ja sa každým dňom snažím meniť k lepšiemu. Svet býva aj chladné miesto, no už viem, že na ľudí sa nemožno pozerať skrz prsty. Každý robí to, čo je jeho srdcu blízke a nik nemá právo hodnotiť. Kto sa veľa pýta, veľa sa dozvie. Zatelefonovať a ísť pokecať na kávu je jednoduchšie, než sa zdá. Súznenie duší môže nastať, len ak zmyjeme všetky čiastočky ostychu, naučíme sa akceptovať prítomnosť a prijmeme sa takí akí v skutočnosti sme. A niekedy stačí len nechať veci prehrmieť a nerobiť zbytočné teátro.

16 komentárov:

  1. Krasne napisane! Tiez nosim rada nadkolienky, su tak rozkosne dievcensko-zenske a knizky sa aj mne doma hromadia. ;) Inak by som rada videla tvoje ´ohnive´ vlasky a drzim palce aby bolo vsetko nadalej v poriadku, pokoj v dusi je dolezity. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nadkolienky su super a ty sa pekne obliekas:) vlasy urcite uvidis, musim sa odfotit:) a dakujem

      Odstrániť
    2. Dakujem! ♥ Odfot sa odfot a snad to teda nebude prilis trufale, ze ti to sem napisem, ale tiez nemam prilis rada jedenie na verejnosti pred ludmi, hoci (ako obe dobre vieme) je to vo svojej podstate normalne..

      Odstrániť
  2. az teraz som si vsimla ze tvoj blog ma adresu 70 sukien mala. hiiii, to je ppc. aj ja by som chcela mat 70 sukien, mam asi iba 70 triciek (a nezhodujem sa s nazorom mojej mamy ze to je privela)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam zas triciek minimum a aj tie su vsetky rovnake - cierne alebo biele, cizee to nie je ziaden win win:D

      Odstrániť
  3. Tiež chcem ohnivé vlasy! Bráni mi v tom môj drahý ktorý povedal ze nie som vášnivá, takže nemôžem mať take vlasy. Potom dodal, ze vlastne som vášnivá. Vášnivá čitateľka. Že s knihami aj spim. ! Takisto ako ty radšej investujem do nich ako do oblečenia. Mojím snom je mať obrovskú knižnicu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Frajer pobavil:D aj ja by som chcela byt vasniva citatelka! Teda mozno som, ale len trochu. Byvala som viac, teraz som skor lenochod:(

      Odstrániť
  4. drzá otázka úplne mimo témy: filmový vie, že máš blog?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty tak nádherne píšeš... vždy si to celé prečítam a chcem čítať ešte viac... inak tiež milujem jeseň, je to moja najbľúbenejšia časť roka.. neviem prečo, vždy mám pri nej pocit nových začiatkov..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem:) aj ja mam ten pocit novych zaciatkov. ciste nepopisane zosity, spoznavanie novych ludi, ucenie sa novych veci, cokolvek:)

      Odstrániť
  6. Jako obvykle strašně hezky napsáno :) podkolenky jsou super a určitě mi jich v co nejbližší době pár obohatí šatník :D alespoň doufám :D Knížky jsou the best a určitě bych moc ráda viděla fotku, kde máš zrzavé vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moje vlasy práve dnes tiež stratili pár centimetrov, akurát na farbu sa asi neodvážim :D Tiež viac míňam na knihy a užitočné veci ako na oblečenie, ale to u mňa nie je novinka, hah. Je fajn akceptovať seba aj druhých, žije sa ľahšie s pokojom v duši :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásně se to čte. "Radšej než si kúpiť blbosti z h&m investujem do kníh, pretože tie ma obohatia na duchu. Naučila som sa variť, chodiť do postele pred polnocou (aspoň väčšinou) a vstávať v spoločensky akceptovateľnom čase." Cítím to teď tak nějak podobně, knížky akorát hromadím z knihoven. Podzim je skvělý, brzo budou padat kaštany, jupí.

    OdpovedaťOdstrániť