pondelok, 9. septembra 2013

Spať

Ďalšia noc, ďalšia dávka insomnie. Uži si ju dievčatko do poslednej kvapky. Všade tma, čiernota, len slabé svetlo pouličných lámp kopírujúce krivky troch okien dáva na známosť existenciu vonkajšieho sveta, v ktorom v tejto zvláštnej hodine niet už nikoho. Nikoho.

Mám PMS a chuť plakať. Len tak. No nedá sa. Priveľa komplikovaných myšlienok a primálo energie na zmysluplnú činnosť, alebo hoci len na maličký pohyb. Nie je tu nikto, kto by mi hladkal bruško, odháňal zlý sníček a privolával dobrý.

Levanduľa pod vankúšom ma štípe v nose. Mám sucho v hrdle. Zívam. Počítam, koľko hodín som už hore a to číslo je pomerne vysoké. Chvíľami ma trasie zima, no keď sa prikryjem, začne ma zalievať pot. Prepadne ma úzkosť. Strašná úzkosť. Zdá sa, že veci sa nemôžu zlepšiť.

A pritom na túto neplechu vôbec nie je dôvod. Som vari blázon? Chcem len spať. Normálne sa vyspať..

12 komentárov:

  1. To vie v noci naštvať, poznám. Až si cítim búšiť srdce, tak sa rozčúlim, že nemôžem spať... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. poslednú dobu mám tiež problém so zaspávaním, ale takto zlé to so mnou nie je. podľa mňa je najlepší taký ten spánok od únavy...keď celý deň alebo večer niečo robíš a potom sa len hodíš do postele a cítiš ako oťažievaš, a nakoniec ani nevieš ako, a spíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je aj dôvod prečo sa teším na semester. :)

      Odstrániť
  3. Mila Cherie, presne ako pises - na tuto neplechu vobec nie je dovod - opakuj si to stale dookola a bud stastna! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne takto sa po tejto noci cítim. Zaspala som nad ránom, keď som počula zvyšné osadenstvo domu odchádzať do práce (a spala som asi 20 minút)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja tiež tak. ale ja vždycky. a aj v noci sa tak viem zobudiť a potom už nezaspať..
    www.em-petrik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Čítaš mi myšlienky,aj ja sa potrebujem vyspať...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moje řeč. Ale chci plakat, i když nemám pms. Neuvěřitelná úzkost, jsem vážně blázen? Asi ano, ale co s tím?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak krásne a plynule si to napísala... prežila si tým nielen mňa

    OdpovedaťOdstrániť
  9. okrem toho, ze je to psychicke skus si precitat správne právo alebo nejaky stavebny zakon. U mna to vzdy zaberalo, hlavne pred skuskou:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. anxiety issues - been there. uzkost je sviňa, pride a aj odide bez ohlasenia ani pomoci...

    OdpovedaťOdstrániť