utorok, 1. októbra 2013

e.t.


Čierna a biela sú moje farby. Vždy to tak bolo. Najväčší odvaz je červená a šedá a hnedá. A potom sú tu ešte nejaké veci:

Detské záležitosti. Biele ponožky a možno len jedna, lebo druhá noha je bosá a ohrieva sa o väčšie mužské chodidlo. Chcem povedať:

Chýbaš ako klišé.
Pohladkaj mi chrbátik 
a
Ja chcem granko, prosím

tak ho vyjedám lyžičkou a obsypem ním bledošedú kuchynskú linku a potom fúkam omrvinky do drezu. 

Občas... sa necítim dospelo. Všetko čo je skutočné je páperie rastúce mi namiesto obočia a škrupinky v očiach, keď sa zobudím. 

Ako sa vypliesť z malých ironických hier ktoré radi hráme? 

Dvojfarebná bábovka, čaj s medom a jablká. Pri pohľade do zrkadla je tam dospeláčka, ale v myšlienkach je vpletené nadšenie podobné tomuto:

Oh bejby, zbožňujem ťa do konca vekov! Túžim nosiť tvoje košele, hriať sa a spávať pod prikrývkami nasiaknutými vôňou tvojej pokožky. Vezmi si ma za dievča, za tvoju kreatívnu ryšavú Lo, ktorá je občas silnou ženou ubezpečujúcou ťa o svojej priazni. Budeme piť drahé martini a lacnú sódu s citrónmi, pomarančami a limetkami. Dovoľ mi ležať pri tvojich nohách, len tak sa schúliť. A zjesť ti polovicu večere. 

A potom sa rozlúčime a tisíckrát umrieme, nahlas a rituálne a vieme, že sa budeme milovať aj keď odídeme preč, zmeníme si identity, ja si zafarbím vlasy a ty si oholíš svoju ryšavú bradu.


   

13 komentárov:

  1. farby farby takisto. neutral :)
    a grankoo vuej. aj ja tak sypem bez mlieka do seba.
    www.em-petrik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej aj to som chcela. že krásna si!

      Odstrániť
  2. Och...
    Pohladkaj ma a uvar mi čajík s citrónom...
    Bola som chorá a nemal sa kto o mňa starať...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasna fotka! <3 A farby mame viac-menej rovnake. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, všimla som si:) taká klasika:)

      Odstrániť
  4. Granko ! ♥ To mi tak nekutocne chyba :(
    [by the way, ked som videla tu fotku ako maly thumbnail som si myslela ze to je Lana ;)]

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. omg, the best comment ever!! :)

      Odstrániť
  5. neprestane ma fascinovať, aká si iná na každej fotke, z každého uhla :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. záleží aj od typu a (ne)prítomnosti líčenia. :)

      Odstrániť
  6. Máš zajímavý styl psaní. Taky se často necítíme dospěle:) a to je dobře:).
    A ta fotka je nádherná, trochu jako naše oblíbená Lana del Rey.
    Krásnou neděli.
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť