štvrtok, 17. októbra 2013

Tajomstvá

Prišiel na mňa útlm. Vždy, keď neplánovane zadriemem s kontaktnými šošovkami, bolia ma oči a sú celé červené. Ale nezvyknem driemať často... len keď toho mám veľa. Tragický pohľad je dnes na mňa. Stojac na zastávke v daždi do seba spontánne tlačím karamelovú wafličku, ktorá mi lepí zuby. Mám hrozné vlasy, bolí ma bruško a dá sa mi plakať, lebo celý svet je zlý. Samozrejme, v skutočnosti mi nik neubližuje, ale zhluky hormónov rozlievajúce sa mi v krvnom riečišti zapríčiňujú, že sa cítim slabo, choro a neatraktívne v porovnaní s inými. Pričasto sa vraciam späť do čiernej. Idem vyletieť z vlastnej kože počúvajúc Depeche mode a keď som v meste, rútia sa podo mnou mosty. Zakoktávam sa.

Ale nebudem tragédka, už mi je lepšie. V posteli pijem víno a píšem na papier odvážne nemravnosti. Poďme byť na chvíľku nechutne optimistickí. Nakreslime si na nepoškvrnenú A4ku farebné kvietky a zubaté slnko s mnohými cípmi. Ale vážne. Priveľa sentimentu sa mi tu hromadí, takže už len posledná veta od ruského autora, ktorého isto iste všetci poznáte: Divé kone spoznáte podľa svižného kroku, zaľúbených mládencov podľa smútku v oku.

Ale čo tam po tom, ako sa dnes máte vy?

V našej peci piši myši pištia, v našej peci psík spí.

15 komentárov:

  1. Keď dostanem svoje dni, tak sa cítim ako chorá :D Sentimentálna som vždy, takže to už neriešim a dnes sa mám fajn :) Všetko bude dobré :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa strašne fascinuje, čo s človekom dokáže urobiť zmena hormonálnej hladiny. v jednej chvíli si spievam v sprche a následne fňukám pre nič za nič, shame on me! :D

      Odstrániť
  2. stále neviem povedať tú poslednú vetu...
    podľa mňa sú optimistickejšie veci ako protivné slniečko, to je marha, hádam už vybuchne.
    a stále neviem povedať tú poslednú vetu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mam dnes tiez totalne bad hair day, tiez som zmokla, takze ta uplne chapem. :) Bude dobre. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Snáď sa z toho vyspíme :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. "Celý svet je zlý." Jezis, jak casto si tohle myslivam...! Ale neni, ze ne?
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. neviem teda, ale mne to znie ako predkramie :D
    priznavam, poznam, prezivam pravidelne, pricasto, poviem pravdivo - prijebane pocity!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Budou nějaké špatné pocity ve vzduchu, můj dnešek byl něco na ten způsob s tím rozdílem, že já dnes zůstávám zavřená doma a moc myslím. Láduju se zmrzlinou a uvažuju jestli na svou počest otevřít sekt, který jsem dostala nebo ne.
    Svět není zlý, lidé jsou jen zle hloupí.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si citam vela blogov a rada, ale uprimme, navrhy tohto typu nie su prave moja salka kavy...:P

      Odstrániť
  9. Svet je zlý.. žeby si mi pripomenula moje predchádzajúce myšlienky?

    OdpovedaťOdstrániť