pondelok, 28. októbra 2013

Zhýralosť

Bolo to nepodstatné. Zhlboka som sa nadýchol snažiac sa silou vôle potlačiť zimomriavky, ktoré mi nebezpečne pokrývali pokožku. Pritlačila ma k stene. Perami mi prechádzala po krku a rukami mi sťahovala nohavice. Jazykom sa dostala až k ohryzku. Bol to ten moment, keď som jej zahryzol do zápästia. Najprv silno a potom nežne. Odhrnula si vlasy z tváre a pritiahla si ma ešte bližšie.

Nemohol som dýchať. Zúfalo som potreboval niečo vziať do rúk, aby som sa upokojil. Snažil som sa ju odtlačiť, no vzápätí som sa prichytil, že ju držím za krk a dychtivo ťahám k sebe. Bolo to v poriadku, ísť ešte ďalej, za hranice toho čo sa smie a čo nie, ešte bližšie k peklu? Fascinovane sledovať krivku jej stehien, vzdorovito jej hľadieť do očí, spájať sa s ňou a chvieť sa?

Vzal som ju za ruku. Urobila všetko, čo som jej stihol pošepkať do ucha. Rozopla mi košeľu a nechala ju padnúť na zem. Ubezpečila ma, že je to v poriadku. Bolo to také ľahké. Aj trhanie látky a jej pokožky na franforce. Ale jebať na to. 

...

Trasúcimi rukami som otočila kľúčikom a potichu zošuchla topánky. Bosá som vliezla pod perinu. Svet je zvláštny. Viem že by som to nemala robiť, viem že nesmiem. Prsty sa dotýkajú studenej klávesnice tak ako sa kedysi dotýkali jediného muža, ktorého som ľúbila tou detskou chtivou láskou. Bolo to nepodstatné, takmer akoby to bolo neskutočné. 

21 komentárov:

  1. Skvělé. Přečetla jsem to několikrát!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cherie, velakrat rozmyslam nad tym, ako krasne pises a vidim sa ako citam tvoju knizku.. Popravde si ani neviem vybavit nikoho, kto by pisal lepsie a precitenejsie ako ty.. Uz nech je to teda tu poprosim! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Elle, veľmi si vážim tvoje slová a keď sa mi to podarí, tak sa o tom iste dozvieš z blogu, instagramu a iných sietí :)

      Odstrániť
    2. Anonymný29.10.13

      Čo tak najprv z kníhkupectva? ;)

      Odstrániť
  3. čo ti jebe, toto je ake dobre!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. až mi prišlo ľúto, že to bolo tak krátke

    OdpovedaťOdstrániť
  5. milujem také písaníčko v štýle -ôkúsok on, kúsok ona"...aj ja som tak napísala zopár vecí, mala som ich aj na blogu, ale stiahla som ich kvôli priateľovi...no v počítači ich mám stále...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tomu rozumiem, priateľ by asi žiarlil a hovorí sa, že človek nemá dráždiť tigra :)

      Odstrániť
  6. Knížku plánuješ na kdy?
    Poslední věta "ale jebať na to" mě pobavila. :D
    Doufám, že se co nevidět objeví nový muž, aby články byly krapet veselejší už kvůli tobě. :) Jen by neměly ten nádech, co mají teď, ale ty dokážeš psát o čemkoli a vždy to bude znít jako největší senzace na světě. To se mi líbí.

    Kdyby tě to náhodou zajímalo, mám nový blog, sama nevím proč, starý jsem zrušila a hupla do nového. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 'ale jebat na to' bolo fakt najviac :D

      Odstrániť
  7. "ale jebať na to" to celé povzdvihlo na ešte vyššiu úroveň. páči sa mi, ako si to použila :) ach, proste celé zázračné...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný29.10.13

      prepáč, ale takéto komentáre sú podľa mňa absolútne neinteligentné
      čo je na "ale jebať na to" také skvelé, že to pozdvihlo na vyššiu úroveň?
      Bože, stále píšeš o jednom a tom istom
      Rada to čítam, ale klesám na duchu, nič mi to nedá do života ako napr. Starec a more (nie, nemusíš mi hovoriť, že na to musí človek vyrásť alebo také niečo), jednoducho sú to banality, viem, že je to len akýsi denníček, ale druhí to tu berú ako nejaké vysoko kvalitné spisovateľské dielo, pritom ak chcú čítať takéto veci, tam by mali skočiť do knižnice pre knihy buď z edície Čajka alebo pre niečo od Evity (čoho tiež nie som fanúšikom)
      prepáč, že taký dosť negatívny komentár, ale nemôže byť všetko len ružové
      pevne dúfam, že mi neodpíšeš v tom zmysle, ako ostatné pseudoblogerky, že to nemusím čítať, ak nechcem, alebo niečo podobné, si vysokoškoláčka, tak čakám niečo inteligentné, nie ako komentár nad tebou

      S.

      Odstrániť
    2. Ahoj,
      Mrzí ma že tu v poslednej dobe nenachádzaš nič podnetné, avšak ja nie som bezodná studnica epickosti ani Hemingway, som obyčajná Kristína ktorá si píše skromný blog o svojich náhodných myšlienkach, o tom čo každý deň vidím a žijem a pokiaľ viem, netvárim sa, že moje spontánne posty sú na úrovni Murakamiho božskej poézie, z ktorej je celý svet taký vlhký:)
      Peace

      Odstrániť
    3. Anonymný30.10.13

      Naopak, ja ťa mám rada, len nechápem, že ľuďom stačí tak málo, aby boli z toho takí "vlhkí" ;)

      Odstrániť
    4. Pobavila nás jedna věta a už jsme neinteligentní. :)

      Odstrániť
  8. Proč (Prečo?) je slovenština tak strašně krásná?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru je:)
      ale mne sa páči aj čeština, niektoré výrazy sú úplne super a chcela by som ich používať:)

      Odstrániť