pondelok, 16. decembra 2013

Tu sa dnes nepracuje.

Moja latexová girl, podaj mi nôž,
si úžasná, som mimo z tvojich nôh,
a tento párty boy chcel vedieť, o čom som,
vložím mu do hlavy film...

Moja kreativita klesá nepriamo úmerne s rastúcou telesnou teplotou. Je mi trošku clivo. Mám zlú pleť, telo sa mi zmieta v ohni a cítim sa ako sám vojak v poli. V nedeľu ráno som sa dotackala do obchodu po čerstvý zázvor a citróny. Mala som na sebe pyžamo, čižmy a kabát. Jeden by neveril, že môžem vyzerať tak zle. Bola som tragéd a počas prestávok v učení som stalkovala Filmového cundry a moje prebujnené ego bolo oklieštené. No každopádne, takto mi bolo:


Dnes mi je však už lepšie. Obloha je atramentovomodrá, asi som urobila skúšku z francúzštiny a rozhodla som sa, že: Je ne vais pas travailler. Napísala som pánovi, ktorého učím, že som chorá a dnes konverzácia nebude. Obliekla som si pyžamo, ponožky mám natiahnuté až ku kolenám, presne tak ako to mám rada a pijem horúcu čokoládu. Mňam!

A rozmýšľam nad tým, čo robíš ty, 
a myslela som, že by som mohla prísť. 
No už je neskoro a ty už asi spíš.

V piatok som takmer podpálila byt. (Našťastie) zhorel (len) môj sveter a obľúbené pyžamo. Nechýbalo veľa a ostali by mi len oči pre plač.


Ale keď je mama šťastná, a keď je papa šťastný, tak som aj ja šťastná.

   

15 komentárov:

  1. nerada chodím do obchodov len v pyžame :D pekný príspevok(ako vždy) :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som mala kabát, ale už tak asi nepôjdem :D

      Odstrániť
  2. veta - "Jeden by neveril, že môžem vyzerať tak zle." je moja každodenná mantra ale z času na čas prekonám očakávania a vyzerám horšie ako včera :D pekný článok ako vždy!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten obrázok som asi ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa naň vždy pozriem, keď si potrebujem uvedomiť moju iracionálnosť :D

      Odstrániť
  4. boze daj viac o tom ako sa ti podarilo sposobit poziar! ja som tiez podpalac.
    ja ked som lenica, idem do obchodu v leginach (to je u mna absolutne prekonanie sa), ale len v zime ked mam cez rit kabat. inak chodim v leginach len do posilky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)
      mala som zapálenú vonnú sviečku, prezliekala som sa a netuším prečo, ale oblečenie som si hodila na stôl. medzitým som išla do kúpeľne a keď som sa vrátila, už šľahali plamene...
      ale podarilo sa mi našťastie uhasiť ich mikinou, ktorá bola naporúdzi:P
      mne sa takéto niečo ešte nikdy nestalo, takže vystrašené pišťanie popri hasení included.

      Odstrániť
  5. Neviem, prečo sa mi nedá postnúť komentár už zase :-/
    Takže odznovu: obrázok kradnem, k úspešnému zahájeniu podpaľačskej kariéry gratulujem a na podporenie antipracovnej atmosféry posielam pesničku: http://www.youtube.com/watch?v=Lle_GA1cg20 :-) Skoré uzdravenie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem:)
      a tú poznám, dobrá je.

      Odstrániť
  6. aaah ten obrázok je najviac! a k podpaľačstvu...neboj, odteraz si na takéto veci budeš dávať pozor :D ja som pred 3 rokmi vo svojom prvom bratislavskom príbytku robila brokolicu na pare k cestovinám a medzičasom som sa zapozerala do Gossip Gril, zrazu všade samý dym (rozumej 4izbový byt smrdel ešte o týždeň), dobehla som do kuchyne a neviem ako by som pomenovala to, čo ostalo z umelohmotného sitka a brokolice :D našťastie aspoň hrniec sa mi podarilo vydrhnúť, sitko som musela kúpiť nové a odvtedy keď robím brokolicu na pare, pravidelne checkujem kuchyňu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ježiiš delik!!! a inak mega článok, to zhorené pyzamo ma mrzí.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pyžamo, ponožky nad kolená a čokoláda. (také ja ráda)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. lepsie je ist s pyzamom pod kabatom, ako utekat z cudzieho bytu hola len s kabatom ;)

    OdpovedaťOdstrániť