sobota, 7. decembra 2013

Ubi sunt?

Nie sú to len potôky, čo zamrzlo, ale aj moje ústa. Artikulácia je v tej ľadovni vonku nesmierne náročná. Život plynie brutálne rýchlo a chtiac nechtiac musím robiť radikálne škrty cez rozpočet. Ani nie tak finančný ako skôr aktivitový. Ako by sa povedalo v Nitre: sťeš/nesťeš - nechaj tak.

Veľa mojich nápadov stroskotalo na mojom malom sebavedomí, © samonasieracom efekte a na autosugesciách typu: Ona by sa so mnou určite nechcela baviť. A: On ani nevie, že existujem. Och, a takmer by som zabudla na: Tento nápad je trochu trápny, tak si ho radšej nechám pre seba. Zvyčajne ľuďom kladiem otázky, pretože nemám rada keď sú kladené mne. Neviem klamať a strácham sa, že holú pravdu by ľudia nemuseli pobrať. Alebo že by sa zistilo, že som nudná.

Kde sú tie časy keď som mala čas čítať x hodín denne knihy, športovať každý deň a chodiť na facebook? Ó, a bolo by fajn písať na blog o takých ženských veciach typu statement necklace, ale blbosť, lebo... 



Minule som si pozrela 20minútové video o korektoroch na kruhy pod očami a dospela som k zisteniu, že: 1. ak by som mala doma PÄŤ rôznych kozmetických produktov,  ktoré robia tú istú vec, asi by som zo seba mala zlý  pocit. 2. Krása je v jednoduchosti. Stále rozmýšľam, čo si také tie beauty blogerky myslia o nás ostatných a či sa do mňa nechcú pustiť a zdissovať moje veľké obočie:D Presne v tomto momente ukladám slová veľmi neohrabane a uvedomujem si to.

V živote každého človeka zohráva veľkú úlohu selekcia, ako minule povedal Hipster z Artfóra, v určitom momente život si uvedomíte,  čo je pre vás dobré a čo nie a začnete si vyberať. Môj dobrý kamarát si svoje priority píše do notesa s pevnou väzbou. Ja som si už dlho nie. Bála som sa otvoriť denník,  že ma bude opäť lákať čítať veci minulé a bezpríčinne si ubližovať, no ale aby sme popošli ďalej, urobila som to a teraz mám tiež zoznam, nový, takže uvidíme,  čo sa stane. Každopádne, nebudem sedieť na zadku a čakať na G., ale budem pokračovať vo vyvíjaní ofenzívy aktivít smerujúcich k cieľom. 

Lebo, sakra, ľudia, sme tu na svete len raz, tak robme čo máme radi a robme to dobre. A toto by si mala prečítať D., jej frajer L. a niektorí moji spolužiaci,  no myslím si, že nikto z nich blogy nečíta, pretože nevedia, čo je dobré. Blah.

Obliekli by ste si takéto niečo? 
Ja jo. Yayo.
A pozrite si novú Laň, ale iba ak máte odvahu na 27 minútové klbko zvrhlostí. (Moja obľúbená časť je tá v Edenovej záhrade.)

   

18 komentárov:

  1. top článok ako vždy, bavia ma tvoje myšlienky!:)
    zaujmalo by ma, či si niekedy tie fundovane fashion blogerky pripustia, že ich tie módne reči o najnovších trendoch nudia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa by to asi nudilo po týždni, ale každý máme iné záľuby:D

      Odstrániť
    2. Pravdepodobne mám tiež fashion blog, (dokonca píšem aj recenzie, ktoré ale nikdy platené neboli :) - trošku sa vybláznim pri móde, ale medzitým mám ďalšie veci. Vážne kecy píšem na blog.sme.sk a svojim najtajnejším mšlienkam sa zverujem len svojmu mozgu :D

      Odstrániť
    3. Daj link na blog.sme :)

      Odstrániť
  2. Jsi taková jaká jsi a neztrácíš se v davu, co víc si přát? Jen se prostě nebát .. což už bývá horší ...nebát se, říct si svůj názor ... já když se s někým seznámím, tak melu a lidé mě musejí znát, že si dělám ze všeho srandu, nemyslím nic vážně a ostatní věci pojmenovávám jinak, takže mě vlastně nikdo ani nechápe ... a já se zasměju a s radostí mu řeknu, že jsem "jiná". :D
    Obočí si netrhám, mám ho stejně uzoučké, tak co řešit, takže to neřeš taky, hlavně (jestli tě to zajímá :D) letos frčelo a frčet bude dál obočí husté.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. PS: Když narazím na blog, kde na mě bafne článek na recenzi make-upu nebo něčeho podobného - prchám.

      Odstrániť
    2. haha, po tvojom komentári som si uvedomila, že sa občas prezentujem ako žena z lesa:D

      Odstrániť
  3. Na tie autosugescie zabudni a svoje plany prosim realizuj a ja sa budem moct raz chvalit, ze som ta virtualne poznala v tvojich zaciatkoch! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vždy, keď som si chvíľu viedla denník, vytrhala som všetky popísané strany a radšej ich vyhodila, než by to mal niekto niekedy zbadať :D Laňku som videla, je skvelá! V mnohom s tebou súhlasím, niekedy mi píšeš z duše... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to mam s dennikmi naopak, nechavam si ich a tesim sa, ked si ich raz na dochodku budem citat:)

      Odstrániť
  5. Chtěla bych taky moc číst knihy, ale zatím čtu jen ty vědecké na seminárky, doufám že už od toho budu mít brzo aspoň na chvíli pokoj...
    K kosmetckým blogům - prolítnu pro případ, že kdybych náhodou chtěla začít používat něco jiného než trojkombinaci řasenka-linka-rtěnka, tak abych věděla k čemu to vůbec je. Nikdy jsme si ale nic takového nekoupila. Tak si to asi čtu zbytečně :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si inak myslím, že každá žen vyzerá krajšie, keď na sebe len zvýrazní to čo je pekné a k tomu úplne stačí linka a rúž, možno ešte trochu farby na líčka:) a jasné, je to len môj názor, ale skutočne si neviem predstaviť, ako dokážu v bežnom živote fungovať ženy, ktoré majú na očiach 8 očných tieňov a na tvári 4 vrstvy "niečoho" :D

      Odstrániť
    2. Anonymný9.12.13

      nenávidím tiene, žena potom vyzerá ako papagáj :D ale najlepšie, že keď im niečo na beauty blogoch skomentujem, všetci sa do mňa navážajú, že som anonym, lebo nikto s fotkou im nenapíše, že bez mejkapu vyzerajú ako smrť :D ja mám svoju 4-kombináciu (mejkap na zlú pleť, špirálu, linku a tieň na obočie, lebo je svetlunké), to jest všetko, najlepšie keď vidím, koľko majú toho istého, tak som na seba pyšná, že míňam peniaze na dôležitejšie veci (knihy ovšem! ♥).

      Odstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach, ako ja len poznám to "Ona by sa so mnou určite nechcela baviť." Veď nevadí, všetko je fajn.
    A nie, neobliekla by som si, ale mega by som závidela tomu, kto by to mal oblečené :-D

    that-nat.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Čo je to statement necklace? Náhrdelník s posolstvom? Akože...huh? Nejako si to neviem predstaviť :-D Myslia sa tým napríklad také tie feministické, čo sú obrázky vagíny zaliate do živice?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to strašne veľký masívny náhrdelník, ktorý tvorí základ outfitu. mňa ten názov tiež najprv prekvapil :D

      Odstrániť
  9. 'tak robme čo máme radi a robme to dobre' - och, to je přesně ono! to co potřebuje tento svět..když vidím všechny okolo jak jsou nespokojení (a já s nima, ale jen proto, že jsem nespokojená z toho, že jsem nespokojená)..protože si nemůžu vybrat výšku, bojím se, že nenajdu to, co mám ráda a skončím za pultem a budu krájet šunku..
    ale naštěstí je svět plný skvělých věcí, ze kterých se můžeme těšit! (a kosmetické recenze to nejsou)

    OdpovedaťOdstrániť