pondelok, 27. januára 2014

I am woman, hear me roar

Niekedy mám chuť opiť sa cez deň alebo sa obliecť ako bezďák a zjesť celé pečené kura úplne sama. Dokonca mám zadok a prsia a nemám veľa ženských kamarátok, zato veľa čítam a rada sa UČÍM, čo sú fakty, ktoré vždy vyvolajú takú odozvu, akoby som po ulici behala v deravých hotpants s penisom nakresleným na zadku. Vlastne som žena so všetkým čo k tomu patrí a verte, že nie vždy je to výhra, lebo som trápne emocionálna ako Daisy, keď ju Gatsby atakoval mnohými hodvábnymi a flanelovými košeľami a ona zo seba vypotila: It makes me so sad! 

Meh, je mi brutálna kosa, vonku sa cítim netraktívne a najradšej by som najbližšie týždne prečkala v posteli v mojej domácej izbietke, ale povedala som si, že sa nebudem sťažovať a napíšem minimálne 3 pozitívne články a až potom si dovolím nejaký post, v ktorom bude diss, hnev a žlč, prípadne ľubovoľná kombinácia uvedeného.

Chcela by som odísť za slnkom. Nosiť farebné sandálky a rozviate sukne bez pančúch. Žmúriť do slnka a nosiť slnečné okuliare v tvare srdca. Potrebujem si sadnúť na kraj pláže, chodidlá a ruky zaboriť do piesku a čakať na každú vlnu, aby slaná voda obmývala moje telo. Chcela by som sa skryť pod slnečník, zadok si zakryť uterákom a lenivo sledovať ľudí, ktorí majú opálenú pokožku radšej ako ja. Na hlave by som mala obrí slamený klobúk a na očiach okuliare. Prosím si letné noci, také horúce, že sa šaty lepia na telo a možno nosiť len otvorenú obuv.

Minulý rok som si splnila väčšinu vecí z môjho zoznamu. Vlastne sa trochu čudujem, aké blbosti v ňom boli:) Teraz som v túžbach pečlivejšia, preto ich sem nejdem bezhlavo vypisovať, zatiaľ vám poviem len jednu z nich, že sa snažím byť silnejšia, e.i. mať lepšiu kondičku. Otváram sa novým hudobným štýlom a ľuďom. A je mi akosi letne, asi to bude tým, že mám prekúrenú izbu a musím spávať sporo odetá. Ktoré plavky sú podľa vás najkrajšie?:)




14 komentárov:

  1. veľmi pekne sa vieš rozpísať, vždy to prečítam na jeden šup, ale v hlave to víri dlhšie :) plavky..u mňa jednoznačne tie druhé, čierne, rafinované...odkiaľ sú, ak sa smiem spýtať? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta pasaz s Daisy a Gatsbym:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prve, prve! Sice, mam tiez take vyssie pants, a vraj sa to chlapom velmi nepaci, a nazyvaju ich "granny pants" :D
    ---spodob ako sa dostat do letnej nalady? Skusam si letne sandalky a beham v nich po izbe (edit: na parketach sa tie s vysokymi podpatkami smykaju ako korcule), ked otvaram skrinu , pohladim rukou aj pohladom letne satocky a moj mozog si dookola opakuje, ze o 6 mesiacov v takyto cas, bude nadavat na teplo...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne je vlastne jedno, či sa mužom páčia plavky s vysokým pásom:D dôležité je že sú pohodlné a človek sa nemusí báť, že mu všetci uvidia čiarku, keď vylieza z vody:))

      Odstrániť
  4. teba jedinú čítam od začiatku do konca, lebo sa tak nejak nachádzam v každej vete...
    najviac sa mi páčia prostredné, ale mám rada aj kvety a nemám rada veci bez ramienok

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V tom prvním odstavci jsi to naprosto božsky vystihla :)

    A k plavkám - nejpraktičtější jsou asi ty třetí, nejvíc srdcové ty první (proč jen mám tak velký prsa a oni nemají ramínka) a úplně top ty druhé! :)

    http://ordinary-silly-thingg.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som rovnako emocionálna, dovolím si tvrdiť, že občas aj viac :D Brala by som tie prvé plavky, keby mali strih tretích. Ale všetky sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ďakujem vám za rady:) asi to vyhrajú tie čierne, lebo sú rafinované :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pacia sa mi prve, hoci ani jedny nejsu moj styl a nechcem si predstavit ako aby som v nich vypadala. ale opalena by som nechcela byt ani podla jednych =)
    btw buc rada ze mas prekurene, u nas kurenie funguje iba ked sa mu chce, takze obcas je prekurene aj ked je na nule, a obcas je tu mraziaren aj ked je na patke. a zavolat opravara, to by som musela prkeonat lenivost. aj tak si myslim ze jar zacne skor nez sa k tomu odhodlam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne vlastne to teplúčko nevadí, lebo aspoň môžem mať cez deň tričko, ale zase v noci sa zle spí. ja neznášam keĎ mi je teplo ked zaspávam :P

      Odstrániť
  9. Superní fotka, máš boží vlasy :).

    OdpovedaťOdstrániť