streda, 8. januára 2014

Vamos a tomar una!


Och, prečo sa neučím? Teda, vytlačila som si poznámky a zvýraznila nadpisy tém, ráta sa to? Púšťam si vypaľovačky typu Hotel California, zničila som sa na stacionárnom biku, čítala som si nejaké marketingové blogy, vypila som vaječný likér a pozrela som si Titanic. Urobila som revíziu skrine.
A opäť som v noci nespala. Prekvapilo ma, že mi tak chýba vôňa jeho pokožky. Myslela som na náš posledný rozhovor. Ako postava v románe by sa dal charakterizovať ako rebel a silný muž. Rozprával mi o svojich projektíkoch, kupoval mi fajnové knihy a potom ma bozkával Tam.

Myslela som na ten sparný večer, keď sme nesvoji preliezli plot na kúpalisku. Nechala som padnúť k mojim členkom šaty aj nohavičky a potom som zdvihla jednu nohu a druhú a potom naše telá rozčerili nehybnú hladinu vody. Mali sme vtedy pre seba slabosť a nemohlo to skončiť inak. (Stále máme.)

Poviem vám príbeh dnešnej noci a každej noci. Trpím nespavosťou a je to dosť o ničom. Trvá to už dlhú dobu. Nespomínam si, kedy som naposledy zaspala len tak, chvíľku po položení hlavy na vankúš. Nemyslite si, že je to super, a že keď človek nespí, môže sa venovať čomukoľvek, byť produktívny. Moje telo je skutočne veľmi unavené a dokonca zívam, no sladký svet snov neprichádza. 

Znepokojene sa dívam na hodiny. Zamysleli ste sa niekedy nad tým ako znepokojujúco vyzerajú čísla 2:23 alebo 3:01? (A 5:15??) Keď naveľa usniem, spravidla nikdy pred jednou v noci, snívajú sa mi hlúposti a zvyčajne som už o štvrtej hore, som spotená a srdce mi bije ako šialené. Rána...sú ťažké, pretože sa budím dolamámaná a logicky sa mi vstávať nechce, pretože ma všetko bolí. A mala by som sa učiť.

Ale inak sa mám fajn:)


18 komentárov:

  1. podobnú otázku si kladiem aj ja...tiež sa akosi nedokážem dokopať k učeniu a už sa mi to riadne kráti...prokrastinácia u mňa dosahuje epické rozmery :D
    a tiež mám problémy so spaním, ja sa na hodinky pre istotu ani nepozerám...zjavne je niečo vo vzduchu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfajme že to prejde, asap:)

      Odstrániť
  2. u mě je to stejné! ve 2 mám zkoušku a stejně mě to nepopožene. Díky za Hotel California, už hraje, v rámci prokrastinace :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja hovorím, že skúškové je na to, aby človek urobil veci, ktoré celý rok nestíha :)

      Odstrániť
  3. Ja som prave prisla domov z jednej skusky a teraz by som sa mala ucit na tu zajtrajsiu a piatkovu.. Namiesto toho napriklad citam tvoj post.. ;) To len aby si vedela, ze v tom naozaj nie si sama, ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ti držím palce:)
      (aj sebe) :D

      Odstrániť
  4. Ja som už takmer odskúškovala :-) Najhoršie (t.j. písať esej) už mám za sebou, už len jedno kolokvium a jeden test v piatok.
    Ja prokrastinujem tak, že čítam rôzne sociologické výskumy, články o psychológii, stredoveku, kogitíve a náboženstve s tým, že veď všeobecný rozhľad je tiež dôležitý ;-) Veľa šťastia na skúškach!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. patrí to do kategórie naberania poznatkov a čo sa naučíš, to ti nikto nevezme..... a ktovie, kedy to využiješ:) čiže to je dobrá prokrastinácia:)

      Odstrániť
  5. zamyslela som sa práve nad tým, že ja som ešte nikdy žiaden názov v španielčine nedala... hanba mi, že sa jej tak štítim aj keď by som ju mala milovať keď už sa jej toľko (ne)dobrovoľne venujem...

    mimochodom, čo sa týka toho spánku, asi by to chcelo radikálnu zmenu v živote, či nie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. španielčina je fajn, nenechaj si ju znechutiť kvôli škole:)

      Odstrániť
  6. S tým učením som na tom rovnako. :D A všetci obdivujú môj flegmatizmus.
    A s tým spánkom... Každú noc sa pravidelne budím. A vždy o 04:50.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím si, že je lepšie byť flegmatik ako vystresovaná osika :)

      Odstrániť
  7. well, ja mám skúšku zajtra, tiež som si len vytlačila poznámky...posledné štyri dni som ale strávila prekladaním nekonečne dlhého a bludného textu z ruštiny do slovenčiny a môj mozog bol priveľmi vyšťavený na štúdium...čo sa nespavosti týka, posledné dva týždne som pred 01:00 ešte nezaspala a čas radšej ignorujem...je to ale naprd pocit, keď môj priateľ príde o 4tej ráno z práce a ja sa cítim akoby boli 4 poobede...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wueej kukám, že v nespavosti nejsom sama.... :D Ja teda momentálne nemám nespavost, spávam niekedy aj 10-12 hodín(čo som snad tolko nespala nikdy) problém ale do tohto som sa z predchádzajúcej nespavosti proste len tak preliala a bohužial som naopak.... Nikdy nezaspím pred piatou ráno, niekedy som hore aj do osmej - všetkých budím a vítam keď idú do práce alebo čo a ja až dávno potom idem spať, potom spím do poobedia, zrazu je tma a potom naozaj príde noc a proste nikdy to neskončí.... Možme založit Nočný klub alebo čo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, ano, bude sa to volat Sovy, lebo: 1.sme mudre, 2.nevieme spat.
      Ja som mala tiez obdobie ked som spavala aj 12 hodin ale paradoxne som sa budila uplne unavena:P

      Odstrániť
    2. No ja som z toho tiež unavena, lebo hovorim , nikdy som tak dlho nespavala a boli ma hlava a mam pocit že prichadzam o celý deň a to nemam rada:D keby bolo leto tak mi to nevadi lebo je dlho svetlo ale takto sa zobudim, idem na zachod a ked sa vrátim do izby, už si nevidim na spicku nosa :D možno som nebadane zvampirizovala :D
      Sovy je dobrý nazov:D už vidim aj naše logo :D

      Odstrániť
  9. o 5.15 mi ani nehovor, presne vtedy zomrel moj otec a to cislo je naozaj scary. a som sa casto na vs budila s fixou otlacenou na xsichte lebo som zaspala na knihe:-) jedno skuskove by som ale brala, nikdy som tak neprokrastinovala ako pri skuskovom. dufam, ze ti to ide dobre

    OdpovedaťOdstrániť