pondelok, 10. februára 2014

Le Point


Zaspala som o štvrtej
a keď som sa prebudila,
v posteli už nebola žiadna Múza

Bdejúc postavili sme si pevný múr, ktorý nás mal
oddeliť ochrániť
až kým nás smrť nerozdelí.
Mali sme plán,
že začneme spávať, keď budeme v hrobe

Mimo periny bola zima
a ja som bola stále trochen mimo
z toho po-vínneho bozku zo včera
Inými slovami: mala som okno,
a za tým zo skla a dreva snežilo
a v prehliadači bolo otvorených ďalších šesť okien

a to je priveľa okien pre moje plebejské telo 
tmoliace sa po kútoch,
z ktorých niet racionálneho východiska

Bolo mi smutno,
ale v chvatne prebehnutom telefónnom zozname
nebolo ani jedno číslo,
na ktoré by som chcela zavolať. 



15 komentárov:

  1. Zůstaň v duchnách, já se tam za chvíli vrhnu taky, toto období není nic moc, tak proč se ním trápit.. :D
    Jinak ta fotka má vážně něco do sebe, moc se mi líbí a mimochodem - boží postava! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uf, tá fotka ma tak dostala, že som sa nedokázala sústrediť na text a to som žena, nechcem vedieť čo by to urobilo s chlapom :D

    ok, idem si prečítať text

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :-O tentoraz sánka nie je dole z textu (aj keď je super, ale to je už samozrejmosť), ale z fotky! ak si to ty, tak potom reči o veľkom zadku z predchádzajúceho postu sú nemiestne :D a ak to aj nie si ty, aj tak je super :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. (som sa vrátila...tá fotka je hypnotizujúca :D)

      Odstrániť
  4. aj ja si vytahujem tak vysoko silonky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa vždy učili, že chrbát má byť zakrytý, takže. ... :D :)

      Odstrániť
    2. Anonymný13.2.14

      to je este nic baby :D ja ich vytahujem este vyssie az tesne pod prsia :D:D:D

      Majuska.noliskova

      Odstrániť
    3. hlavne nech máme kríže v teple :)

      Odstrániť
    4. možno sa tak silonky majú nosiť, lebo prečo by inak vyrábali takú dlhú driekovú časť :D

      Odstrániť
    5. kebyze si tucna, tak by si driekovu cast mala na bokoch ;)

      Odstrániť
  5. Ts, takto si fotkou priťahovať čitateľov :D Ale aj text je boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ta fotka je ... tak dobrá že mě ani nenapadá slovo jak ji popsat:)
    Nebyla jsem schopná se na text pořádně soustředit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wau. To je úplne pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť