sobota, 8. marca 2014

Ženy (víno, zpěv)

Som oficiálne kripel. Celý deň ležím v posteli, konzumujem toffifee a pijem silný zázvorový čaj. Najprospešnejší akt, ktorú som dnes vykonala, bola horúca sprcha a použitie kávového sprchového gélu z Yves Rocher. Som presvedčená, že sviatok žien by mal byť aspoň raz za mesiac a mal by sa celebrovať nežným a bohumilým spôsobom. V ten deň by sa príliš nepracovalo, naopak, povinne by sa nakupovalo cez net a povaľovalo sa v kaviarňach a vinárňach. Všetci by nosili pekné klobúky so širokou strieškou a/alebo mašľami. Ak by som mala neobmedzený budget, kúpila by som si farebný prsteň z Frey Wille; ale nemám, navyše v tomto momente už príliš strácam kontext a nepáčim sa si, mám sakra zlý flow.

Nebol dobrý nápad odložiť ručne pletený červený šál a prechádzať sa bez pančúch. Čo som si vlastne myslela? Bola som nezodpovedná, to je isté. Ťažko sa mi dýcha a v hlave mi hučí ako po ťažkej párty. V piatok sa mi snívali šialenosti a nadránom som sa zobudila na to, že som ležmo narazila do steny. Neverili by ste, aké je komplikované existovať s narazeným zápästím, ktoré bolí pri každom pohybe, dokonca i pri dotýkaní sa citlivej klávesnice môjho snehobieleho laptopu. Au.

Chcem už byť zdravá a ísť si zabehať, predávkovať sa endorfínmi a, samozrejme, vitamínom D. Teším sa na leto, mám chuť povedať lietko a mám veľké plány, pri ktorých je mi Pinterest znôškou inšpirácie. Ak budú miesta, ktoré chcem navštíviť skutočne také krásne, ostanem tam a začnem písať cestovateľský blog, resp. blog o tom, ako spokojne si môže jeden nažívať, keď nemá na robote nič iné, lež pitie vína a povaľovanie sa pri zelenom bazéne medzi ihličnanmi. 

Túžim si do vlasov vpliesť pestré kvety, tancovať v záhrade v tom najjasnejšom svite mesiaca a vnímať realitu intenzívnejšie v opojení sladkým omamným vánkom. Dnes som v skrini našla môj milovaný lolitovský cropped top so štvorslístkami a môj deň sa zaraz rozžiaril. Neviem sa dočkať sukní zo vzdušných materiálov a tričiek nad pupok a pieh vo výstrihu. A svetrov so srdcom vystihnutým na chrbte. Dovolím slnku opáliť ma a potom si odstrihnem spomienky aj vlasy nad plecia. A vyrobím si ofinu a prefarbím sa na blond ako Rita Ora a môj život nadobudne nový rozmer.

19 komentárov:

  1. rita ora vlasy, to znie zaujímavo! ja plánujem na tie teplé dni niečo modré, áno áno modré vlasy chcem! prajem skoré uzdravenie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wow, tak na modrú by som veru odvahu nemala:D na takéto extrémy nie som typ, raz som mala modrý jeden pramienok a vyzerala som ako vodník...

      Odstrániť
  2. Anonymný8.3.14

    toto, čo si napísala, sa mi veľmi páči, hlavne slovami, aké si použila, také, čo sa bežne nepoužívajú, Anna Shirleyová by ich nazvala sofistikovanými :) toto je také milé, dievčenské.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. diks, tak som sa práve pri písaní cítila: spontánne, nevinne, dievčensky:)

      Odstrániť
    2. Anonymný11.3.14

      inak, prepáč, ak ťa tie Evitovky nahnevali, teraz ma to mrzí.

      Ozaj, aký je Stieg? (ako som nenápadne preskočila) :P Chystám sa na neho, keď bude na frontoch v škole ticho. Po pravde, neviem sa dočkať.

      Odstrániť
    3. je super, oveľa lepší ako film. (hoci aj ten bol dobrý) ale myslím, že si prídeš na svoje:)

      Odstrániť
  3. Podľa mňa je cestovateľský blog skvelý nápad. Ak by sa uskutočnil (s najväčšou určitosťou) budem ho sledovať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to by som sa veľmi potešila:-*

      Odstrániť
  4. Jé, rada bych si tě našla na pinterestu, abys mi byla inspirací ještě více než přes blog :)
    Líbí článek, opět zase, měj cestovatelský blog a cestuj, já mám letos moc plánů a snad vše vyjde a moc moc se těším na vše!
    A uzdrav se, já dneska dala 50 km na kole, umírám a nebudu tak týden sedět, ale jsem šťastná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nech sa páči, tu je link: http://www.pinterest.com/001Cherie/
      :)
      wow, 50 km je veľa, obdivujem ťa, ja dám maximálne 20-30,.....aj to na stacionárnom.

      Odstrániť
  5. Všechno zní tak pohádkově skvěle, že se na to těším s tebou!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. prosím ťa vydaj knihu, veľa kníh a budem ťa čítať a čítať! krásne píšeš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Ti. v poslednej dobe málo píšem niečo poriadne, asi mi chýba inšpirácia:( tak snáď ju nájdem v cudzom kraji, inak budem do konca života písať minipoviedky..

      Odstrániť
  7. Anonymný9.3.14

    mám rada tvoje chodenie bosá, kvetinovo vlasy, šatičky
    môžem sa spýtať ako si odstránila rámčeky okolo fotiek? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. stačí, keď v kroku, v ktorom si vyberáš filter, klikneš na ten ozubený štvorček vľavo hore:)

      Odstrániť
    2. Anonymný9.3.14

      hah trosku sme sa nepochopili. myslim celkovo tu na blogu, nemáš taký ten sivastý rámček okolo fotky ako niektoré iné blogy. nie na instagrame:) lebo to u seba neviem odstrániť

      Odstrániť
    3. ahaa... no, to neviem, zrejme šťastná náhoda. neviem to nakódiť, aby tam tem rámček nebol:P

      Odstrániť
  8. najkrajší post ♥♥♥ škoda, že ja som cynik. tú pozitivitu ti trošku závidím (ale v dobrom, akože: ,, ááách, kedy som aj ja bola schopná tak pekne písať." ale aspoň môžem pekné čítať - tým sa utešujem, to si vždy poviem :))

    OdpovedaťOdstrániť