nedeľa, 13. apríla 2014

Prehánky, miestami dúhy

Počas slabých pop kultúrnych chvíľ,
keď scrollujem blogy,
závidím všetkým, ktorých odfotila Tonbo girl
ale vraveli mi “brácho ty si no fashion”,
tak zmier sa s tým, ty nie si in.

Pomaly sa napúšťala vaňa. Sedela som v nej v polohe veľryby a chladnúcu šálku kávy som mala položenú v lone. V hlave mi prúdilo milión myšlienok o tom, aký to bol zas deň, týždeň, mesiac. Vraj vedci zistili, že je možné udržiavať len 8 až 12 kvalitných vzťahov. A ak do nášho života prichádzajú noví ľudia, niektoré vzťahy musíme buď vymazať, alebo znížiť ich kvalitu. Vlastne to znie dosť smutne, ale zároveň reálne. Myslím si, že nie je možné mať plejádu ľudí, s ktorými by sa dali viesť nočné rozhovory, tvoriť si vlastné tajné svety a vravieť si všetko všetúčko. 




Prišla k nám jar a s ňou náhle zmeny počasia, správania, názorov a priorít všetkých ľudí navôkol. Tak sa zdá, že je ťažké byť dospelým. Nielen pre mňa, ale aj pre ľudí, ktorí tvoria môj svet. Všetci máme podozrivo veľa rokov, niečo robíme, hľadáme sa, nadobúdame skúsenosti a stretávame sa s väčšími či menšími úspechmi. Cítim, že už nie som taká ako pred rokom a svojím spôsobom mi to chýba. Ako je to už dávno, odkedy lietali vzduchom topánky a mobilné telefóny. Ako dávno som už zaľúbená a teatrálna nestrávila noc na najvyššom poschodí chladného intráku!

Mám pocit, že nie som cool blogerka. Aj tak som však šťastná, pretože sa cítim dobre a spokojne. Už dávno som prišla na to, že nie materiálne veci ma robia šťastnou. Jediné, čo ma napĺňa, je sebarealizácia. Na internete väčšina ľudí prezentuje svoj super svet, čo mi celkom lezie pekne hore krkom. Ja napríklad niekedy strávim celý deň v posteli a polovicu noci na lodi s vínom a je mi tak dobre. Tak veľmi by som chcela niektoré veci, ktoré nemám a zrejme ich tak skoro mať nebudem. A čo? Mám pocity, ktoré sú tým jediným, čo ma drží preč od zbedačeného sveta.

Chcem tvoriť niečo špeciálne, zanechať stopu. A nemyslím tým kohútiu. Dala by som si koláč s lesným ovocím a takto posilnená by som pomaľovala veľké plátno. Mám totiž veľmi rada vôňu akvarelových farieb, pasteliek, voskoviek a kriedoviek. Zo všetkého najradšej mám červenú, čiernu a modrú farbu. A chcela by som ísť na Tomorrowland, skákať v dave ako šialená, vykričať si hlasivky, pochovať tam tenisky a bozkať dievča na trampolíne. Inak, našla som si novú úchylku - čítanie textov na mikrofilmoch v tmavej miestnosti v Univerzitnej knižnici. Myslím, že tam budem chodiť často, lebo tam minulý týždeň strávila 2 hodiny a cítila som sa ako Mikael Blomkvist.

PS: Chcela som vám ukázať nejaké fotky zo včera, pretože sa mi zdá, že sa fotografovi podarilo zachytiť to pekné na mne a nevyzerám na nich ako drúk. :) 

PS 2: A ak by ste si chceli pozrieť môj profil na Sashe, tak tu je link.

PS 3: Pustite si pesničku.

26 komentárov:

  1. tak rada čítam tvoje slová a miestami súhlasne prikyvujem ^^
    a takýmito fotkami mi spôsobuješ komplexy, si si toho vedomá?! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nech ti tie fotky vôbec nespôsobujú komplexy, je to výber asi z 50 fotiek, pričom na väčšine som vyzerala akoby som ušla z klietky:P

      Odstrániť
  2. Pochybnosti o tom, že by si práve ty nemala kúl blog, nie sú rozhodne na mieste :) Inak nikto ti to nezožerie, že by si na fotke mohla vyzerať zle :D Plus čelenky sú krásne :) A je normálne mať pochybnosť a všelijaké pocity, a naopak nemať všetko, čo chceme. To tak má každý, len niekto o tom nepíše :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný13.4.14

    Dočítala som Muži, ktorí nenávidia ženy, bolo to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný13.4.14

      a páči sa mi slovo drúk, často ho totiž používam :D a na fotkách si dokonalá - linka + červený rúž = ♥

      Odstrániť
    2. ja sa chystám na pokračovanie, ale momentálne toho mám celkom veľa:(
      a slovo drúk je fajn, malo by sa používať častejšie, aby si ľudia osviežili slovnú zásobu:)

      Odstrániť
  4. jaká jsi krásná! a děkuju za příjemné zakončení nedělní prokrastinace, prostě tě ráda čtu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mám pocit, že som k tej novej úchylke prispela, všakže :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. áno!:D hovorím, ak budeš potrebovať niečo nabudúce, tak sa na mňa môžeš obrátiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nedokážu nic jinýho než čumět na ty fotky..jsi nádherná, to prostě není možný taková božská krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásna si na tých fotkách a úprimne verím že aj v skutočnosti ^^ a to o tých vzťahoch, súhlasne prikyvujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš ako to býva, každý máme dobré a zlé fotky:) a toto sú tie dobré. a ďakujem:))

      Odstrániť
  9. hotová lesná víla si :) a na tom zistení vedcov veru niečo bude, dokonca mám pocit, že mám tých kvalitných vzťahov oveľa menej ako 8, keď sa tak nad tým zamyslím...niečo na tom veru bude...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inak to bola pôvodne štúdia o pracovných vzťahov, ale platí to aj na osobné, myslím.

      Odstrániť
  10. kebyže som chlap, tak ti asi píšem ódy :) Si neskutočne krásna (na tretej fotke ajajaaaaaj!) , krásne píšeš a jednoducho každý článok je o NIEČOM ... rada sa sem vraciam a vždy sa teším na tvoj nový myšlienkový pochod, ktorý do článku prinesieš :)

    Inak tá kvietkovaná čelenka je nádherná... po štátniciach sa do nej pustím tiež..ale ako sa poznám opäť ostanem pri výrobe živicových šperkov..takže asi najskôr si ju od teba objednám O:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak budeš niektorú chcieť, ozvi sa mi súkromne, bude to lacnejšie ako cez sashe :)

      Odstrániť
  11. Pošli mi tvoje vlasyyy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heh, ver mi, nechcela by si ich :)

      Odstrániť
  12. ja sa vždy tak veeľmi nachádzam v tvojich slovách, až je to také creepy, až mám taký pocit... že som to písala ja, ale v inej dimenzii, niečo ako také špeciálne déja vu!

    a si krásna, poďme spolu na Tomorrowland <3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nejako sa mi stratil tvoj blog a musím povedať, že tvoje prejavy mi dosť chýbali. Je dobre, že vieš čo máš rada.Ja mam sice 14 ale za to, neviem či mi vojsku farby alebo takto popísať jar slovami, ktoré mam na jazyku ale nikdy by som ich nezvládla napísať tak vyrecne ako ty. Som rada , že máš nenutene a spontánne články a som rada, že som to napísala, pretože je to pravda. :) A keďže som bola chvíľu mimo, ktoré conversy /konzervy/ si si objednala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. biele. musím ich síce často prať, lebo je na nich hneď vidieť každá šmuha.... ale neľutujem, veď práčka operie a dúfam, že sa to neodrazí na ich kvalite.

      Odstrániť
  14. úplne krásne fotky aj blog! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Anonymný3.7.14

    Mozem sa spytat kde si kupila tie umele kvety? dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť