utorok, 1. apríla 2014

Treba niečo robiť, niečo tvoriť.

Po tom, ako som prekonala nedôveru voči teniskám a džínsom, som si kúpila tie najteniskovatejšie tenisky (converse) a najrifľovejšie rifle (modré s vysokým pásom). Moje tučné telo s výraznými rebrami a smiešne malými malíčkami som zahalila do hrubej voňavej látky a len si tak plyniem.

V ostatnej dobe dávam väčší dôraz na ponožky než na spodnú bielizeň. Už si nekupujem nadkolienky a podväzky, ale ponožky. Môžete ma pokojne volať ponožkárka, nebude mi to vadiť. Mám bodkované happy socks, ružové kvietkové ponožky a belasé, ktoré siahajú po členky. Rovnež vlastním biele podkolienky a šedé s volánikom.

Chcela by som si na týždeň vziať voľno od sveta. Odísť na samotu do lesa, kde by som prebývala v chatrči, nosila plátenné nohavice, živila by som sa lesnými plodmi a tým, čo by mi dali dobrí ľudia. Nemusela by som robiť analýzy literárnych textov a akákoľvek kultúra by bola na míle vzdialená. Vlasy by som mala zapletené vo vrkoči, umývala by som sa v rieke a vôbec, vôbec by som sa nemaľovala. Občas by som si šla zajazdiť na koni alebo nakŕmiť srnky. Teraz už trošku trepem. No každopádne, mám chuť spraviť niečo šialené. Rozhodla som sa, že budem vyrábať kvietkové čelenky, predávať ich na sashe a žiť prostý život.


12 komentárov:

  1. ooo, na čelenky som naozaj zvedavá, potom nám zverejni link :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prosím, tu je link na môj sashe profil, budem postupne pridávať hotové veci:
      http://www.sashe.sk/001cherie

      Odstrániť
  2. O úniku preč od civilizácie snívam, keď sa trápim nad úlohami alebo hnijem v robote... :D Takže chápem. Čelenky budú určite krásne, teším sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kŕmiť srnky. to je super! teda moja hlava pri tomto slovnom spojení si vytvara taky super obraz!
    a čelenky ano ano:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ak chceš môžem ti dať nejaké tipy na tie čelenky. Prednedávnom si jednu vyrobila a chystám sa pokračovať. Prípadne tip ako si vyrobiť vlastné kvety. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, tie tipy na vlastné kvety by boli super!:)
      ja som dnes vyrobila 3 čelenky z kúpených látkových kvetov, ale budem ich musieť ešte všelijako opatriť sekundovým lepidlom, lebo sa bojím, že budú postupom času opadávať lupienky:(

      Odstrániť
  5. tvorenie je naozaj super, minimálne z času na čas to každý človek podľa mňa potrebuje :-)

    Nat

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonymný2.4.14

    "Moje tučné telo s výraznými rebrami" ... to si nejak odporuje :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Uplna lesni vila! Anebo Rusalka?;) Krasna <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. A já potřebuju sehnat ponožky s lebkama. Žít v domečku u lesa, a mít kozu, to byl vždycky můj sen, ale myslím že je to dost neuskutečnitelné :)

    OdpovedaťOdstrániť