štvrtok, 17. apríla 2014

You've got the music in you, don't you?

Zapni ten beat bejby a zadrž dych, 
a ak pre teba nie som dosť dobrá, 
tak to nechcem vedieť.

Že nie je nič krajšie ako sloboda som si uvedomila v okamihu, keď ma zaliala vlna šťastia. Slnko svietilo a odhaľovalo moju silnú a nezávislú osobnosť, ktorá bola tak dlho skrývaná pod povrchom nesebavedomej škrupiny. Len jediný krát počas sna môžete cítiť, ako sa vznášate, kým sa zobudíte. Opäť ležíte v posteli, prikrývate sa teplou perinou v snahe zachytiť pre sen kúsok tmy, upliesť si šaty z lepkavej pavučiny nočného príbehu... No nech sa akokoľvek búrite a snažíte sa do číreho opojenia vkĺznuť opäť, musíte v sebe pripustiť, že to už nie je možné.

Čakám ťa v lobby bare, v ruke bulletine, povinnosti hodené za hlavou. Nechávaš ma vojsť do tvojej suity a ja musím pripustiť, že si nikdy nevyzeral tak dobre ako v tej chvíli. Si príliš dobrý, proste neskutočne dobrý na to, aby si bol skutočný. Zrelý ako olivy a vieš, že zbožňujem číre martini v mojom hrdle, skoro ako tvoje pery na mojom krku.

I'm waiting by your backdoor, let me come in,
I got your favourite dress on, long hair pinned up.  

Objatia, pod ktorými sa lámali kosti. Facky, škriabanie, modriny a moja opuchnutá pera ako po botoxe, bolo úplne šialené a choré, ako sme sa jeden druhého nevedeli nabažiť. Príliš intenzívne na to, aby sme sa správali ľudsky. Mesiac vždy žiaril jasnejšie ako inokedy, hudba hrala hlasnejšie, moje šaty boli pestrejšie, vzduch sviežejší a alkohol silnejší. Pili sme si krv aj v tom metaforickom význame a nebolo dosť. Nebolo to dosť...

Dotýkaš sa ma slovami a ja ťa rada počúvam, niečo v tebe núti ma nebúriť sa. Počúvať, učiť sa, absorbovať hviezdny prach tvojej pokožky. Napĺňaš ma svojím intelektom a preplietame si prsty. Stávame sa stromom, ktorý niekto vytrhol aj s koreňmi. Odvádzaš si ma preč a opäť hráme prekvapenie, keď vypíšeme dovolenku nášmu ráciu. Muž, ktorý nepatril nikomu, muž, ktorý patril všetkým. Muž, ktorého milujem, je zlý muž, ale keď ma chytí za ruku, patrí mu moja duša a miluje ma každým úderom jeho zlomeného srdca. A ja som jeho žena. Vie, že moje myšlienky sú o ňom a sny o nás. 

A nebola to poézia, bola to láska.

(piesňa)

PS: Rozhodla som sa, že sem budem dávať aj odkazy na články ktoré ma nejakým spôsobom zaujali alebo chytili za srdce. Tak tento týždeň to boli tieto: o sebavedomí, dobrý recept na koláčik, outfit ktorý sa mi veľmi páči a samozrejme jeden kolumbijský.

5 komentárov:

  1. v poslednej dobe som dokonale zžitá s lanou, skvelá je :)
    a vlny šťastia veľmi rada zažívam a presne tak ako si napísala
    /aj ja sa chcem kamošiť!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lana je úžasná žena.
    Jinak dobrý nápad dávat sem i články, které tě zaujaly, aspoň mám další věci ke čtení. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherný blog, moc se mi líbí tvoje příspěvky! :) sama mám začínající blog a byla bych moc ráda, kdyby sis našla chvilku a podívala se na něj :)
    http://anovam.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Uplne krásne si to napísala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ,,modriny a moja opuchnutá pera ako po botoxe" tohle je krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť