pondelok, 19. mája 2014

I give two or three fucks max.

Bolo to v ten týždeň, keď vonku mrholilo, veľmi fúkalo a vietor mi z vlasov urobil trvalú. Každý deň som stála pred plnou skriňou krásnych vecí a netušila som, čo na seba. Ja vieeem, nie je to nič, čo by ma robilo výnimočnou v porovnaní s ostatnými ženami, no napriek tomu o tom niečo napíšem. Možno preto, že nie som jediná mladucha, ktorá má sebavedomie nižšie ako členkové čižmičky. A je to vonku, rovnako ako to, že mám v srdci rap a v krvi skills.

Na tomto mieste boli pôvodne negatívne frázy počínajúce tým, ako nemám rada moje telo a končiace úvahou o sociopatii a nechuti vychádzať von z komfortnej zóny. No stlačila som backspace a napíšem len to, že ma ten zvláštny stav prekvapil, nakoľko som nikdy nemala problém obliecť sa (dokonca som mala blog, kde som si fotila moje oblečenie, haha), no v poslednej dobe som mala pocit, že čokoľvek si dám, nevyzerám v tom dobre a cítim sa nepríjemne, akoby som nosila kožu hada. Bola som v neustálom kŕči, pretože som mala pocit, že nie som dostatočne free&cool&sexy&vtipná a že nič, čo urobím alebo poviem, nie je dosť dobré. Na miestach, kde bolo veľa ľudí, som sa cítila vystrašene, pretože som mala pocit, že sa na mňa každý díva. Myslím, že v tomto bode už pôsobím ako dostatočný psychopat. No vedela som, že s tým musím niečo urobiť. Riešenie sa ponúklo samo.

Jeden z dôvodov, prečo milujem moju prácu je ten, že pri nej spoznám veľa ľudí. Myslím si, že v poslednom čase mám šťastie na stretávanie zaujímavých osôb. Po blueeyedfox som mala česť zoznámiť sa s novým človekom, mužom, pri ktorom nemám tendenciu prevracať očami nad hlúpymi otázkami. A postrehla som, že pri konverzáciách v cudzom jazyku dokážu byť ľudia extrémne otvorení k cudziemu človeku. (Občas až tak veľmi, že musím vynakladať veľké úsilie, aby som si zachovala profesionálnu tvár. :) 

No a tak som spoznala jeho. Bol pozitívny, otvorený a okrem iného mi povedal, že človek by mal kráčať bosý, spievať a tancovať, pretože ten, čo nespieva a netancuje, zo seba nedostáva emócie a tak z chorej duše vznikajú zárodky chorôb. Skúsila som sa na seba pozrieť inými očami. Začala som cvičiť zostavu, akú robia modelky z Victoria´s Secret a veľa skákať na švihadle. V noci som sa niekoľkokrát prebudila na bolesť celého svalstva. chrbta, rúk a lýtok, ale cítila som sa dobre, hoci ma bolel každý kúsok tela.

Myslím si, že veci, ktoré berieme ako tragické, ako napríklad naše fyzické nedostatky, si často ostatní ľudia vôbec nevšímajú, až kým ich na ne neupozorníme. Veľký nos, priveľká alebo žiadna medzera medzi stehnami, primalé oči... Verili by ste, že krivky a dokonca chodidlá sa mužom zdajú sexy? 

9 komentárov:

  1. ach, toto je tak pravdivý post, že bude asi zbytočné k tomu niečo dodávať. azda len, že šťastie, že aspoň niekedy sme k sebe úprimní.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. juhuu, kraasny post! veľmi veľmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jedno šťastie, že iní, a väčšinou muži, nás nevidia tak, ako my seba. Že tie nedostatky prehliadajú :) Občas mám tiež prehnané predstavy, že každý pozerá na mňa. Niekedy ma to štve, inokedy si to užívam, podľa nálady. A fyzická aktivita určite prospieva k pozitívnemu mysleniu, to mi pripomína, že by aj bolo dosť tej čokolády, ktorou sa napchávam, ach.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nič si z toho nerob, ja som dnes zožrala asi kilo čerešní...:)

      Odstrániť
  4. woody19.5.14

    stale ma prekvapuje, ako maju problemy so sebavedomim prave ludia, co na to maju najmensie dovody a naopak. tento svet ma zjavne vazny problem s distribuciou. vlastne ked tak nad tym rozmyslam, nie len s distribuciou sebavedomia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A zase, zase tak neskutečná pravda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne raz jeden povedal ze mam sexi chodila a to ja mam podla mna uplne otrasne chodidla a to ne ze prehanam, ale mam krive prsty z tych nepodarenych uzkych topanok co su furt v mode a ked budem stara, urcite mi pojde palec cez ostatne prsty a ten klb budem mat uplne vykriveny (mam z toho nocne mory)...ale muzi to maju tiez ako som minule zistila, aspon futbalisti, z tych tenisiek. to mi bolo potesenim, lebo som si povedala, ze aspon v tom nejsom sama.

    OdpovedaťOdstrániť