utorok, 27. mája 2014

My eyes are wide like cherry pies.

Bola raz jedna žena, ktorá namiesto antikoncepcie brala antidepresíva. 
Teraz má 8 detí a vôbec ju to neserie.


Nič nie je také dobré ani také zlé, ako zdá byť na prvý pohľad. To je múdrosť, na ktorú sme s M. prišli, keď sme mali asi 17 a ktorá sa potvrdila už nemálokrát. Trpezlivosť nikdy nebola mojou silnou stránkou. Potrebovala som mať všetko hneď a ak to nevyšlo, veľmi rýchlo som stratila záujem a našla si iný objekt zábavy. No s odstupom času sa ukázalo, že veci nikdy neboli také tragické, ako som si v hlave vykonštruovala.

V dňoch, keď som sem neprispela ničím zo života hmyzu, som mala veľmi zlomené srdce. Zožrala som asi 10 kíl jahôd a začali mi byť vidieť rebrá. Opúšťala som sa, rozprudzovala krv červeným vínom a vítala som všetky rodinné sešlosti, na ktorých som si mohla udržiavať hladinku for free. Bola som vonku tak dlho, že som sa opálila. Skákala som na švihadle a behala dlhé bezútešné kilometre, prvý krát tento rok v kraťasoch. Neviem ako je to možné, ale v skrini mi pribudli dvoje nové šaty. Urobila som všetky doterajšie skúšky na prvý pokus, čo je ďalšia vec, ktorej celkom nerozumiem, no nesťažujem sa a ani si o tom nebudem písať statusy na Facebook a iné twittery.

Po nociach som čumela do stropu. Kúpila som si cestovateľský zápisník s masívnym smaragdovo-zlatým obalom a tenkými linajkami. Vždy som po takom túžila a teraz ho konečne mám, takže si môžem viesť španielsky denníček. Keď som trávila čas v jahodovisku a mala špinu za nechtami a maslo na hlave, mala som veľa času premýšľať. Teraz si predstavte fanfáry a čujte, lebo sa idem otvoriť: musela som pripustiť, že napriek tomu, že som zo seba dala všetko a zároveň ukázala tie najslabšie stránky, nie je to záruka, že mi to daný človek opätuje v rovnakej miere. A nech som bola maximálne úžasná, bystrá, milá (väčšinou) a oddane milujúca, nie je v mojej moci ovplyvniť city druhého človeka. Môžem akurát tak jebať bubny, až kým pochopí sám, čo je hip hop. No potom si ho už nebudem prosiť. Vlastne, ani teraz si už nie.

Z dievčaťa sa stala žena. Z náhleho popudu som si dala ostrihať vlasy. Nastúpila som tam ako veľká frajerka so slovami: Zbavte ma ich. Dokonca neboli ani slzy a teraz sa cítim šťastne ako domček bez strechy. Myslím, že som opäť vo forme. Prišiel čas opäť sa začať socializovať, lebo ako sa hovorí, ani drevo nerastie len tak na stromoch.

11 komentárov:

  1. ooo to nie, ty si mala dokonalé vlasy, vyzerala si ako lesná víla! ale chápem, žiadalo si to zmenu, aj tu sa potvrdilo, že rozchod = zmena účesu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prvé 2 vety ma úprimne rozosmiali :)
    a je naozaj vtipné, že keď sa žena s niekym rozíde, tak mení svoj vzhľad, v zásade sú to vlasy...je to akási forma zbavovania sa starého ja :) a hneď zaraz potrebujem(e) fotku!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dám, musím sa odfotiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hned první věta je tak pravdivá, až to doslova bolí. Je načase opravdu tolik věcí nehrotit. Stejně jednou umřeme... :D
    Gratuluji ti k úspěšným zkouškám. ;)
    Ten deník bych chtěla vidět, podle popisu musí být boží. A hlavně tebe chci vidět po změně! :D ... ale máš pravdu .. jeden člověk může milovat jak chce, ale druhého do toho nedonutí. Tak krachl můj vztah.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. za vlasmi plačem už teraz
    a strašne mi toto tvoje pripomina toto moje http://cheryldelarge.blogspot.sk/2013/04/carmen-carmen.html ale to už som asi omielala x-krat <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je ako keby sme boli prepojené. hmm, ale ak sa môj život má vyvíjať podobným smerom ako tvoj, nebránim sa. už len nejaké farebné tetovačky mi chýbajú a bude to dokonalé. :)

      Odstrániť
  6. Žena s antidepresivy mě dostala! Kromě tebe bez vlasů odfoť i deník, já už mám na Erasmus ve Španělsku připravený jeden od Deafmessengera, ale ještě není jistý, ještě pátrám po jiném :)
    Já bych se ostříhala hned, bez popudu, ale jak člověk tančí ve folkloru je omezený... buď vlasy nebo šátek na hlavě, a to v létě nechcu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nestrihaj sa, k folklórnemu oblečeniu sú dlhé vlasy ako stvorené :)

      Odstrániť
  7. skoda ze ja ked som nestastna, zerem. ked som stastna zerem tiez. uf...bodaj by mi boli vidiet rebra.

    OdpovedaťOdstrániť