sobota, 14. júna 2014

Elvis where are you, when I need you most?



Srdce mi začalo pomaly biť rýchlo. Zvláštna veta. 
Obliekla som si nahé šaty bez gatiek a práve v ten deň som Ťa zahliadla v dave.
Veď vieš, životné okolnosti sú niekedy kurva zvláštne. No musela som priznať, že si ešte nikdy nevyzeral tak dobre ako v tej chvíli. Díval si sa mojím smerom, no nespoznal si ma. Alebo?

Prstami sa snažím nahmatať svoj tep za uchom. Sníva sa mi? Hryziem si päsť a myslím na všetky tie materiálne dobrá a na Teba. V mojich nie nevinných, zato veľmi povínnych predstavách Ti bozkávam prsty na rukách a Ty ma napĺňaš svojím sterilným intelektom. Vtiahnem do seba dym a odpijem si z vína. Lepím sa k podlahe.

Priblížim sa k tebe mačacím pohybom. Ešte nikdy som sa necítila tak živá, Med. Stávam sa ženou zo starého obrazu obrazu, ryšavou Venušou s roztopašne spustenými morálnymi zásadami a Ty ma pokrývaš. Voláš ma svojím slnkom života. Horúci jed nám prúdi v žilách a tak to je dobre, hoci zrejme kvôli nemu umrieme. Oblečenú ma stiahneš k sebe do vane, šialenec. Psychopat. 

Napĺňame sa 
opatrne 
(dokonale) 
imitujúc intimitu.

Vedela som, že mi splníš všetko, po čom budem túžiť. A ešte viac, že odletím ďalej ku hviezdam.

Ech, vieš. Nemohlo sa to skončiť len tak. Bolo to, ako keď vám dokonale sadnú džínsy alebo keď nájdete stratenú časť puzzle. Tušili sme, že za to pôjdeme do pekla (alebo možno do neba).

7 komentárov:

  1. Láska, touha ... jediné tyto dvě slova mě napadají po přečtení tvého článku.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Něco podobného jsem zažila!))) Nebo se mi to jenom zdálo?
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som toto nezažila (našťastie), len sa mi niečo podobné snívalo, tak som to spísala:)

      Odstrániť
  3. vidím dobre? rysuje sa nejaké kniha? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na chvíli mě to uvrhlo do transu plného myšlenek. Chtělo by to pokračování :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že to podnietilo tvoju fantáziu:)

      Odstrániť