štvrtok, 26. júna 2014

Letné zápisky, vol. 1 - Prvý deň

video

Debilní kecy. 

21 komentárov:

  1. ach mas strasne krasny prejav a vzhlad!! A najkrajsiu slovencinu :D Ano, momentalne som zatazena na svoj jazyk, kedze som tiez v zahranici a nemam s kym rozpravat (internet je slaby na skype). Drzim ti palce v Girone...inac vies aj po katalansky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem!:)
      bohužiaľ neviem po katalánsky, ale pár slov som už pochytila. natoč aj ty niečo, keď sa nemáš s kým rozprávať ;-)

      Odstrániť
  2. čoooooooooo aka si zlata veľmi!!!! som radostna z tvojho hlasu, idem si ešte raz ťa pustiť!:):)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. (tretíkrát a stále ma to baví)

      Odstrániť
    2. jaj, ani neviem čo na to povedať :-)

      Odstrániť
  3. chérie ... ty si riadna žena ;) pôsobíš veľmi super, teším sa na ďalšie videá ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. máš taký redaktorský hlas :D viem si ťa predstaviť ako v tv uvádzaš nejakú reportáž :D a teším sa na ďalšie videá a tvoje zápisky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám traumu z môjho nahratého redaktorského hlasu :D ale beriem to tak že asi neexistuje človek, ktorý by sa rád počúval .)

      Odstrániť
  5. čo by človek neurobil pre vidinu pekných kabeliek :D som odpadla vtedy, strašne zlatá si! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hovoríš úplne tak spevavo :D zlatíčko

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jéj, aké milé komenty. čakala som, že tu bude trápne ticho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Anonymný27.6.14

    akú prosím ťa používaš farbu na vlasy?:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. loreal feria preference, vzdy iny odtien cervenej/rysavej. ale toto je uz dosť vyplznute, lebo naposledy som farbila pred 2 mesiacmi :)

      Odstrániť
  9. Aká si zlatučká :ˇ)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ty máš taký...rozprávkový hlas :-) keby som dieťa, chcela by som, aby si mi čítala rozprávky na dobrú noc :D inak z vety "čo by človek neurobil pre vidinu pekných kabeliek" som sa úprimne zasmiala, lebo je to pravda pravdúca :D a tu na Slovensku nám aktuálne prší a vypadáva signál na TV :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, tak určite má každý svoje limity toho, čo by urobil a neurobil pre pekné kabelky. ale ja tu spájam príjemné s užitočným, ako sa vraví :)

      Odstrániť
  11. uplne ako moderatorka :D krásny prejav, dobre sa pocuvas :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, ak mi nevyjde kariéra, môžem aspoň nahrávať ebooky pre detičky :D

      Odstrániť
  12. aaa jaký brutál hlas, to som nečakala, taký krásne zvonivý (-:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to mi hovorí aj moja mama, že zvonivý :D :))

      Odstrániť