nedeľa, 29. júna 2014

Letné zápisky, vol. 2 - Príchod do bájnej lagúny

video

"Bola obyčajná sobota, išla som sa spiť, nech sa ledva domov domotám..."

Ale nie. Dnes bol veľmi dobrý deň. Postretlo ma šťastie a moja hosťovská mať (ďalej len: Rosa) musela ísť náhle pracovať do prímorského mestečka s poetickým názvom Pals a spýtala sa, či chcem ísť s ňou. A viete ako to býva, niekto vám podá prst a vy mu schmatnete celú ruku, takže som si urobila deň voľna. :) Ale lepšie, ako len le(h)niť kdesi pri bazéne a čítať blbiny o tom, ako získať muža a schudnúť 10 kíl za 3 dni, nie?

Keďže tu zatiaľ nemám žiadne kámošky ktoré by sa mohli pridať, bola som tam sama ako v plote kôl, ale to mi nevadilo, pretože som sa mohla každých 20 metrov zastavovať a kochať krásami prírody. Bolo to samé: Jéééj! ... Wáá! ... Óóó! ... a: To je ale krása!

Paradoxné bolo, že som počas celej cesty nestretla živú dušu, len dvoch circa šestnásťročných týpkov, ktorí si pod stromom pichali marihuanu a ani si nechcem predstaviť, aké brutálne teplo im muselo byť, keďže podľa mojich odhadov bolo asi 100 stupňov v tieni. (* moje meranie môže mať odchýlky, nakoľko mi celý čas slnko pripekalo na hlavu, nepremýšľala som racionálne a spálila som si nos.)

Na poslednej fotke je cieľ mojej cesty, bájna lagúna, v ktorej som plávala holá (už nikdy nechcem nosiť plavky!!!) a potom som si vykúpaná, vysušená a šťastná na deke písala do tajného cestovateľského denníka a jedla jablká. Keď som si olízala pokožku, bola slaná a rovnaké boli aj moje vlasy, na ktorých sa vytvorili beach waves a asi prvýkrát  živote som s nimi bola spokojná.

Neskôr večer som sledovala rybárov, ktorí na skalách zbierali lastúrniky a lovili chobotnice a ostala som tam, až kým úplne zapadlo slnko a všetko potemnelo.





8 komentárov:

  1. Nádhera Chérie! Teď jsem úplně na dovolenkové vlně díky tobě :) Plavat nahá (a navíc v moři!) je nejlepší věc, doufám, že letos taky najdeme nějaká opuštěná místa, kde to půjde :)
    Užívej si Španělsko!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ti držím palce, aby si mala dovolenku podľa tvojich predstáv :-*

      Odstrániť
  2. vždy, keď si prezerám niekoho krásne fotky mora (krásne fotky, nie obyč a lá turista, niektorí proste fakt nevedia fotiť), tak si uvedomím ako veľmi mi chýba niekoľko-mesačný pobyt na plážach s morským vzduchom vo vlasoch :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. slnko a more je to najlepšie, čo môže byť :) ale neviem si predstaviť, že by som tu mala stráviť celý život... lebo najmä na starších ľuďoch vidím, ako im to slnko ublížilo, pretože majú úplne zničenú pokožku...

      Odstrániť
  3. ooooo tebe je tam riadne fajn :) tesim sa na dalsie videa, pribehy a zazitky. Virtualne sa aspon dostanem k moru :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, je to tu fajn. a som rada že mám net a môžem to zdieľať :)

      Odstrániť
  4. až ma pri srdiečku zahrialo jaké pekné to je všetko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :))
      mňa tu pri srdiečku hreje slniečko. a mala by som skončiť so zdrobneninami :D

      Odstrániť