pondelok, 9. júna 2014

Po okraj

Bolo už dávno po polnoci. Ležala som v posteli v izbe s otvorenými oknami a polovičkou odkrytého tela. Vánok mi šteklil zátylok. Odkryla som tajomstvo a zistila, že všetko plynie podľa presnej šablóny a vzorcov. Toto vedomie vo mne dozrelo ako voňavý tropický pomaranč. Dosaďte si premenné, zmiešajte ich ako suroviny na raw čokoládový koláč a výsledok máte pred sebou skôr než stihnete lusknúť prstami. 



Po krátkej úvahe som sa rozhodla vniesť trochu roztopašnosti a krásy do toho môjho pomalého umierania. A ako to už v rozprávkach býva, všetko sa točí okolo šiat. Inak to nebolo ani tentoraz. V zelených šatách a svetri sa cítim takmer ako Amélia. V kvietkových ako Lana. V lososových som nahá, v bielych ako panna. Šaty sú praktické, šaty sú vizuálne oku lahodiace, keď si oblečiete šaty, nemusíte vymýšľať už nič iné, napríklad, či sa to-ktoré tričko hodí k danej sukni. Možno by som mala premenovať aj môj blog.


Nikdy sa mi nechveli kolená tak ako dnes. Možno preto, lebo som sa musela všetko naučiť krutými metódami, cez rozbité kolená a sny, lietajúce predmety a medené mince skryté v podšívke nohavicových vreciek, keď prišlo na platenie v bare. Poznáte ten pocit, keď si vo vyvetranej izbe oblečiete teplé vyžehlené pyžamo a vhupnete do naškrobených voňavých perín? Som čerstvá na život. Tam, kde rastú divé ruže v hojnom množstve a prúdy vetra sa otáčajú, zapustím svoje korene. 

(piesňa)


Sme sentimentálne kundy, no teraz dones ďalšie rundy, zajtra vstanem a budem spievať!

PS: Kto sa ide taktiež v sobotu prejesť cheesecake-ov? :)

4 komentáre:

  1. Anonymný10.6.14

    Spirita nepokladám za hudbu, ale pekne si to napísala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale dobre sa počúva, mne veľmi zlepšuje náladu keď mi je niekedy smutno.

      Odstrániť
  2. fajný klip. :P na tých miestach som bola. :D
    a čo je to za knižku na tvojich kolenách?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. závidím! je to sophiina voľba (w.styron) a už som prečítala, môžem ti ju len odporučiť:)

      Odstrániť