štvrtok, 12. júna 2014

S láskou, Ch.

I've got feathers in my hair
I get down to beat poetry
And my jazz collection's rare
I can play almost anything


Nakoľko som dnes prišla na pár vzletných myšlienok a zajtra mám 2 skúšky, rozhodla som sa robiť to, čo mi ide v hektickom období najlepšie - obšťastňovať ľudí písaným slovom. Predstavte si, že celý váš život plynie v pohodlnej zabehnutej vzrušujúcej šablóne a jedného dňa sa celý otrasie v základoch a vy ležíte na studenej dlážke, búrite sa a plačete, pretože viete, že niečo nenávratne odchádza a vy už nikdy nebudete ako predtým. To niečo je vaše detstvo. Berú vám hračky, knihy i najcennejšie šperky, vašu česť a všetko, čo ste ľúbili a do čoho ste vkladali mnoho energie po celé tie roky. Vravia vám slová, ktoré nechcete, nedokážete a musíte počúvať. Pieskové domčeky vám zbúrajú, vaše srdce sa rozbíja na tisíc žiarivých úlomkov a čosi vo vás zomiera, ba zdá sa, že ťažoba nenachádza konca a vy s tým nemôžete nič urobiť. Nič.

Len to prijať ako skutočnosť a akceptovať novú situáciu. A začať jesť a prijímať tekutiny, lebo ak by ste nie, zoslabli a zomreli by ste. Si mladá, nikto nečaká, že budeš perfektná. Máš právo robiť chyby, ak sa z nich poučíš. Som presvedčená, že v tomto svete existuje niečo ako rovnováha a v konečnom dôsledku sme odsúdení na pokojný život. Jeden deň sme pekní a statoční a ďalší zas nechutní a neprajní. Občas sa smejeme v tragických situáciách a inokedy zas plačeme nad rozliatym mliekom a nie je to metafora. Myslím si, že ak sa s niekým hráte, skôr či neskôr sa niekto nechutne zahrá s vami. Ale ak budete dobrosrdeční a láskaví, šťastie vás prekvapí vo chvíľach, v ktorých by sa situácia inak mohla zdať beznádejná. A keď sa k vám niekto zachoval ako odľud, nemali by ste sa mstiť, pretože nie tak sa cez to prenesiete. Nie všetko ide hneď, každá vec má svoj proces. Niektoré veci potrebujú čas na to, aby sme ich pochopili, aby sme odpustili jemu, sebe a celej situácii, ktorá nastala. A nie je to ľahké, ale to ani odvyknúť si od heroínu, však áno.

Level mojej socializácie nadobudol v posledných dňoch nevídané rozmery a vo vzduchu cítiť arómu leta. Ruže, jahody, čerešne. Voňa nočného vzduchu a čerstvých perín. Zistila som, že som obklopená toľkými dobrými a zaujímavými ľuďmi, že si to snáď ani nezaslúžim. Mám šťastie a čo viac si smiem priať? Bolo by neskromné niečo vymýšľať, keď je nado mnou nebo posiate hviezdami, zatiaľ čo letný vánok mi strapatí vlasy a rozvieva šaty a predo mnou sa črtajú nové horizonty, na ktorých sa o sebe a o svete naučím opäť niečo nové. Ak všetko vyjde ako má, od zajtra budem mať prázdniny a veru že si moje posledné dni na Slovensku mienim vyplniť len bohumilými aktivitami a nejakým tým eventom.

Mesiac v splne dnes žiari zlatou... 

Pesnička.

9 komentárov:

  1. zvolila sis dobře - dnes jsem celý den aktualizovala stránku blogu a doufala (tušila?) že něco zase napíšeš..a sice to přišlo až pozdě večer, ale přišlo a já jsem ráda a beru to jako dobré znamení, že občas věci vyjdou
    a jsem i ráda, žes tam dala právě brooklyn baby, protože ta je moje nejoblíbenější
    a jsem prostě tak nějak celkově ráda, a to je určitě taky výsledek karmy a je to takové to milé potěšení a malá radost :)
    jo a kam se chystáš po zkouškovém?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ju objavila až nedávno, ale páči sa mi veľmi veľmi:)
      a chystám sa do Španielska.

      Odstrániť
  2. Tak rada Ťa čítam.
    Stray Alley

    A možno práve každý čaká, že budeš perfektná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to sa načaká :)
      aj ja čítam tvoj blog, len málo komentujem..:P

      Odstrániť
  3. Anonymný13.6.14

    toto bolo pekné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsi moje krevní skupina.
    A máš ve všem naprostou pravdu.
    Fascinuje mě, že někdo tak mladý /nemyslím to zle/ je tak daleko. V myšlení hlavně.
    Jen tak dál, budu "Tě" číst, dokud budeš psat :)
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wow, ty pôsobíš veľmi kriticky, preto si veľmi vážim tvoj komentár :)

      Odstrániť
  5. Určitě nejsem žádný kritik))) Sama mám ještě hodně před sebou. :)

    OdpovedaťOdstrániť