streda, 30. júla 2014

Letné zápisky, vol. 7 - Barcelona



Barcelona ma má ľúbi. Bola som v nej už 4 krát, vždy to bolo iné, vždy to bolo super a myslím, že ak by som si mala vybrať jedno španielske mesto pre život, bola by to práve Barca. Ťažko jednou vetou povedať, čo ju robí takou výnimočnou.

Najspokojnejšia som bola, keď som sa mohla len tak prechádzať. Bezcieľne sa túlať. Vliezť do metra, vystúpiť na náhodnej stanici a zakaždým objaviť niečo nepoznané. Fotiť sa s Kolumbusom a na Ramble. Utekať pred klaunami v Parc Guell. Cítiť sa ako v Almódovarovom filme vždy, keď prechádzam okolo Sagrady Familie. Dívať sa na prístav. Piť kokosové mlieko a čerstvý džús z papáje. Ísť aj na miesta, kam nikto nechodí.

Myslím, že život ma ľúbi. A ak by ste sa ma spýtali, či som zamilovaná, odpoveď by bola áno. A čo viac si smiem priať? Prešla som celé mesto, urobila som milión fotiek a vietor sa mi hral s vlasmi. Videla som všetko, čo bolo treba. Aj to, čo vôbec nebolo treba! Pila som víno v noci na pláži, veľa jedla, málo spala. Už dávno som sa necítila tak výnimočne, tak filmovo. 

























































11 komentárov:

  1. tak to ti závidím :) z tvojich slov cítiť pohodu a maximálnu spokojnosť :) užívaj si to čo najdlhšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. a áno, cítim sa spokojne :)

      Odstrániť
  2. Barcelona milovaná nádherná.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Barca je zaroven aj jeden zapadakov na vychode SR ;)

    A inak, uuuu je vidiet ze si uzivas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. už dávno tam chcem ísť, tak hádam niekedy... pekné šaty kvetované :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú to moje obľúbené teraz :)

      Odstrániť
  5. Anonymný31.7.14

    Krásne fotky, závidím ti tieto "filmové" prázdniny- v dobrom:) a btw mohla by si mi prosím ťa poradiť, ako sa najjednoduchšie dostanem z Girony do Barcelony? Či je to lepšie autobusom alebo vlakom a koľko to zhruba stojí? Budem ti veľmi vďačná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak ideš z letiska, tak si môžeš vziať bus, ktorý ťa dovezie na autobusovú stanicu do Barcelony, pričom spiatočný lístok stojí 25 eur a časy odchodov nájdeš na sagales.com
      alebo je možnosť ísť vlakom, pričom TGV stojí 12 eur a cesta trvá cca pol hodinku :)
      snáď som pomohla.. ak by si sa ešte niečo chcela spýtať, tak kľudne napíš, pošlem ti presný link;-)

      Odstrániť
    2. Anonymný31.7.14

      jeeej, ďakujem:) vieš čo, ja ti asi napíšem ešte mail a popýtam sa konkrétnejšie:)

      Odstrániť
  6. tiež milujem Barcelonu. (fotky pekné)

    OdpovedaťOdstrániť