utorok, 19. augusta 2014

21


Už tretí rok sa tu exponujem s milôstkami, sukňami, spodnicami, nadočnicovými oblúkmi, insitnými emóciami a inými pseudoproblémami a inak to nebude ani teraz. Zas mám narodky. Moja tvár už nikdy nebude taká mladá ako dnes a zdá sa, že už nikdy nebudem lipnúť na nepodstatnostiach. Aspoň dúfam.

Sumár:
  • urobila som mnoho odvážnych rozhodnutí
  • vystúpila som z komfortnej zóny (veľakrát) (a bolo to dobré)
  • moje priemerné mesačné výdavky na jedlo boli 139 EUR
  • cestovala som a prešla Katalánsko
  • spala som na pláži
  • mnoho som našla a mnoho stratila
  • málo som jedla a zmenšila som sa
  • dívala som sa na východy slnka nad morom
  • mala som červené vlasy, dala som sa ostrihať a som spoko
  • odvážila som sa vyznať mužovi lásku a bola som odmietnutá
  • kúpila som si veľa nových šiat 
  • zistila som, že motorky fakt nie sú pre mňa
  • naučila som sa niečo nové o vzťahoch, načúvať a ľúbiť samu seba
  • splavila som rieku
  • kúpila som si svoju prvú formu na pečenie
  • lietala som
  • používala som Foursquare, Pinterest, Printic, Google Analytics a Instagram
  • bola som s M. vonku cez deň, a to je už čo povedať
  • naučila som sa variť polievky
  • bola som 21x v Artfóre, 18 x v Štúrovi, 17x vo Foxforde a iba 9 x v KC Dunaj
  • prvýkrát v živote som pila kávu zo Starsucks (a nič moc)
  • dívala som sa na nádherné východy slnka nad morom
  • metódou pokusov a omylov som zistila, čo je pre mňa dobré a čo nie
  • bola som škaredá, bezmocná, nahnevaná a neúspešná
  • bola som krásna, sebavedomá a zmyselná
  • prvýkrát v živote som ochutnala makrónky a ustrice
  • našla som svojho amerického chlapca
  • chodila som sa nahá kúpať do mora na tajné miesto
  • bola som pokorná a pochopila som dôležitosť zdravia
  • čítala som, koľko som len vládala (ale chcem viac!)
  • zoznámila som sa s K., z ktorej sa vykľulo najlepšie spolubidlo
  • jazdila som na hipsterskom bicykli po Starom meste
  • zistila som, že starať sa o dvojičky nie je až také strašné (naopak, bolo to super!)
  • cvičila som jogu v parku
  • celé prázdniny som vstávala skoro ráno
  • naučila som sa opúšťať 
  • a odpúšťať
  • a i.
Un vrai truc de ouf style pur clip de R&B, elle vit le grand amour, qui commence dans la cour, se poursuit dans les tours et rime toujours avec toujours.

...

Is this happiness,
is this happiness?

16 komentárov:

  1. Jsi nááádherná :))) Pěkný článek. Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bieliace pásiky sa vždy hodia :D

      Odstrániť
  2. ahojky..
    narazila jsem na tvůj blog náhodou a líbí se mi tvůj styl psaní...já jsem z čr ( praha) a u vás jsem byla nedávno na východě konkrétně :D líbilo se mitam...je to už trochu jiná kultura...
    u mě je giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty si krasotina! všetko najlepšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neregistrujem az teraz. (ci to az teraz? ) zbohom redhead?
    a pekne si si žila. spoko a čarovne. tak cherieovsky O:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už to tak bude. červené vlasy vyzerali s opálenou tvárou dosť zle, tak som trochu zmenila imidž :D

      Odstrániť
  5. Krásné narozeniny Krásko :*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krasna! Vse nej <3 (Se Starbucksem souhlasim ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všechno nejlepsi Cherie! A krásný sumár. Přeju, ať je ten příští plný dalších zážitků a dalších věcí, které si přeješ prožít, poznat a co tě hlavně udělají šťastnou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti, snáď to tak bude :)

      Odstrániť
  8. Krásny článok! Veľmi sa mi páči tvoj zoznam a som rada, že je taký pozitívny :)
    (http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nahá a tajné miesto, to nejde dokopy.
    Teta mi rozprávala, ako pri mori sa prechádzali po skalách a odrazu narazili na naháčov, ktorí sa tam s radosťou vyvaľovali na slnku.
    Nikdy nie si skrytá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to bolo miesto, na ktorom som nikdy nikoho nestretla.
      a ak ma niekto videl... hmm... tak snáď nemal traumu z bieleho slovanského zadku, haha :D

      Odstrániť
  10. ako teba môže niekto odmietnuť?! veď ty si femme fatale!
    s týždňovým oneskorením, ale predsa: všetko naj ;)

    OdpovedaťOdstrániť