štvrtok, 14. augusta 2014

Letné zápisky, vol. 9


Preplnené miesta (napríklad vlakové stanice) vo mne okrem nechuti vzbudzujú aj veľa myšlienok. Dá sa zvyknúť na hluk lietadiel (V G. som bývala kúsok od letiska), malé zákutia, na britský akcent a na splavovanie riek, sterilný bazén a prázdne ulice. Na kúpanie sa v mori každý víkend a niekedy i cez týždeň. Rovnako je ľahké vypestovať si návyk na používanie hydratačného krému či na správne gestá pri vyjednávaní cien na trhu s ovocím a zeleninou. To všetko bolo fajn, ale primálo a primalé. Vedela som, že moje srdce bije inde a myslím, že som už príliš stará na to, aby som robila veci, ktoré ma nerobia šťastnou. Tušila som jej prítomnosť. A tak som sa ocitla tu.



Sme ako jedna a úplne iné, čo nám však nebráni dopĺňať sa. Je medzi nami niečo ako súznenie. Ona je farebná a ja nosím čierne šaty, ona mi spáli mi pokožku a ja z jej baru odídem bez platenia. Nikdy nespíme, obe zbožňujeme hlúpe vtipy a hovoríme mnohými rečami. Má v sebe farby, hluk, preplnené bary, hudba, presne ako to mám rada. Láka ma na obžerstvo a spolu jazdíme na bielo-červenom bicykli s košíkom. Filmy na pláži. Rozväzuje mi šnúrky na topánkach a hrá sa mi s vlasmi. Na zátylok vtíska mi vlhké sangriové bozky. Takáto je Barcelona :)


5 komentárov:

  1. ach. <3 krásne napísané, ide z toho vychillovanosť. ani nevieš, ako ti to more závidím. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeem:) a nemusíš závidieť, veď nabudúce budeš možno pri mori ty;-)

      Odstrániť
  2. ten opis barcelony je úplne krásny <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný16.8.14

    kraaaasa! ...v nedeľu som tam, budem si všímať červené vlasy :)) Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. júúú, super, šťastnú cestu! :)

      Odstrániť