nedeľa, 24. augusta 2014

Shades of blue



Zlá kráľovná opäť panuje vo svojom kráľovstve a Snehulienka dostala slobodu. Ako Xena niesla si svoj dvadsaťkilový kufor bez úchytky. Prebrodila rieku, prešla lesom, vykúpala sa v mori viac než dosýtosti a vypila veľa tequily. Jej hlava už dávno nebola taká pokojná ako dnes. 

Zistila som, že k životu nutne potrebujem prekonávať vzdialenosti. Potrebujem odchádzať a prichádzať, nosiť si svoj kufor a kabelku cez plece a cítiť slobodu. A ak by som mala napísať jednu vec, ktorá mi zo Španielska bude v chladných mesiacoch chýbať, tak je to more.

More má v sebe život a hudbu. V minulom alebo budúcom živote je základom mojej pôsobnosti iste práca morskej panny. Celý čas len plávať, plávať a šampónovať ryby, na to by ma bolo.











So, I sat there and had a glass of wine...

13 komentárov:

  1. Krásné fotky!♥
    www.audreyandpearl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pôsobia na mna tak upokojujuco... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj na mňa. preto som sem pridala tak veľa fotiek, čo inak nezvyknem :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. To je pravda. A na ceste ta moze zrazit autobus.

      Odstrániť
    2. Alebo aj kamión, či spadnúť na teba lietadlo.

      Odstrániť
  4. samponovat ryby!!!!!!!!!!!! :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. šampónovať rybky by ma teda nenapadlo, ale znie to zábavne a milo :D more je super a veľmi sa mi páčili všetky tvoje príspevky o španielsku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, som rada že sa ti páčili :)

      Odstrániť
  6. máš velmi vtipné a zajimavé články....to teda JO ! jinak Španělsko mam nejraději....jezdím na Kanáry, na Tenerife...kde to je nejvíce zajimavé !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na Tenerife som ešte nebola, ale chcem, to teda hej :D

      Odstrániť