streda, 3. septembra 2014

My best days


Vonku prší už niekoľko dní. Mám rada žlté svetlo lampy a čerstvé hrianky s domácim slivkovým džemom. Do vlasov vplietam si farebné stužky a zdobím nimi tenké vrkôčiky. V repertoári sa nachádza mnoho nových letných melancholických piesní a za oknom padá dážď. Počujem, ako klopká... Slnko sa neukázalo už niekoľko dní a odtiene šedej začínajú byť pre mňa pekne otravné. 

Chýba mi svetlo a cnie sa mi za dňami, keď morský príliv sebavedome hučal dávajúc na známosť svoju prevahu nad piesčitým terénom. Odmietam sa podaromnici ponevierať po nociach, takže pozerám veľa filmov, pečiem zdravé koláče a čítam knihy. Prišla som na to, že sa potrebujem zamestnať niečím prospešným. Nájsť si prácu alebo čo. Mám síce rada nič nerobenie, ale keď je ho priveľa, do hlavy sa mi vkráda veľa hlúpych myšlienok a príliš premýšľam nad hlúposťami. Snáď chápete, čo tým chcem povedať.

Vždy mi naháňali strach prudké zmeny plánov. Povedzme, že som mala rada bezpečný stereotyp, to však platilo len v životných situáciách a nie v zmenách vzhľadu. Keď som konečne po roku každomesačného farbenia získala najlepší odtieň ryšavej farby, rozhodla som sa opáliť sa (slnko mi robí dobre) a v intrákovej kúpeľni si dať na hlavu random tmavohnedý odtieň. Koniec koncov, sú to len vlasy. A myslím si, že je úžasné, že ich ešte vôbec mám a že sú stále hebké, po toľkých macošských hókusoch-pokusoch.

Takže keď nič iné, aspoň mám seriózny vzhľad a pretriedený šatník. A nasledujúci rok budem bývať na ulici, ktorá nemá pekný názov a náš byt bude vedľa hotela a nákupného centra. Ja som vedela, že si nemám robiť srandu z toho, že niekto chce bývať pri shopping centre!!! Och. Ale aspoň budeme mať veľkú izbu a balkón :) A ozaj, budem bývať s K. a ešte s 2 dievčatami, takže predpokladám, že to bude niečo ako čistotný letný tábor a všade vonné sviečky :D

8 komentárov:

  1. tak sa potom teším na "príbehy o spolubývajúcich" ako tomu bolo na krásnom byte na Panenskej :) A inak hnedá ti pristane, v podstate aj ryšavá i červená ti pristala :) ... teraz v poslednom čase vidím trend, že dievčatá prechádzajú na serióznejší vzhľad (len ja sa akosi tomu úspešne vyhýbam :D). Začalo to Melisou, potom jednou známou z PP (ktorá mala na hlave od čiernej, cez ružovú až peroxid blond), blogerkou Merry a už aj ty.. hmmm :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež si to všímam:) som zvedavá, aký trend príde nabudúce. myslím, že je úžasné, že existuje toľko farieb na vlasy a tým pádom aj možností toho ako môžeme vyzerať.

      Odstrániť
  2. Anonymný4.9.14

    Ako si robíš vlnité vlasy? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na noc vrkoč/drdol a trochu tužidla. a keď rozpustím, tak použijem lak na vlasy, ale fakt len veľmi málo. :)

      Odstrániť
  3. Anonymný6.9.14

    neviem, ryšavá sa mi k tebe hodila viac, takto vyzeráš ako s parochňou a staršia :/ nejde mi to k tebe

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš překrásný vlasy! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť