nedeľa, 2. novembra 2014

Spolubidlá vol. 4



Náš nový byt je doupě, v ktorom je na dennom poriadku vyrábanie smoothies, pitie bio limonád, jedenie zdravých šalátov a orieškov, večerné klebetné krúžky, okultistické pálenie vonných sviečok, profesionálny stalking malých a veľkých ľudí (Zn.: nič neujde našej pozornosti) a v neposlednom rade zdravý životný štýl, z ktorého sa detoxikujeme fľašami vína a škatuľkou cigariet na posedenie. Za ten čas, čo bývam s K., C. a P., sa už stihlo udiať pár vecí, ktoré sa navždy vpíšu do histórie a o ktorých by sa dal natočiť film, ktorý by stopro zarezonoval na Artfilm feste. A volalo by sa to napríklad Potulky izbou a balkónom Chérie&Kathy

Opomeniem teraz všetky rutinné klepy a mužov, ktorí nás milujú, opúšťajú svoje frajerky a v daždi stávajú pod naším oknom (:D) a prenesiem pozornosť na niečo vážnejšie. Tak si predstavte, že je pokojný večer, len tak si chillujete v posteli, púšťate si piesne a zrazu začujete škrabkanie. A potom zas. Dospela som k empirickému zisteniu, že keď bývajú spolu štyri ženy a objaví sa myš, zaručene to vedie k davovej psychóze a stavu, v ktorom sa už človek začne báť aj prachových častíc pod posteľou, imaginárnej myši v tvare priesvitnej jašterice s chlpatým trupom, drevenej pasce, slaniny či zapaľovača. Ak by naša susedka nebola hluchá, iste by si myslela, že v tú noc v našom byte prebiehala hromadná vražda.




- Prečo kričíš?
- Ja neviem, vy kričíte!!

...





Odkedy sme sa zbavili myšky, okolo ktorej bolo 2 dni viac povyku než okolo čohokoľvek iného (pritom nakoniec mala asi 5 centimetrov, bola biela ako sneh a vyzerala úplne bezbranne), ľúbim byť v Bratislave. Moje aktuálne spolubidlá sú totiž celkom supiš, nikto neciká do umývadla ani si neodkladá zubnú kefku do sprchového kúta. A máme veľkú obývačku, v ktorej môžu spávať návštevy pod erárnou dekou. :) Vôbec nemám dôvod byť hejter, takže poviem len toľko, že C. je veľmi milá, kreatívna a zlatá a momentálne má semi-amanta, ktorému chýba tretina zubu a podľa mňa je v kategórii inej radosti, ale neprislúcha mi hodnotiť. A P. nie je vôbec zlá, ale som si istá, že si myslí, že sme čudné, pretože:
  • Nosíme sukne a šaty, keď je vonku chladno.
  • Stále kupujeme veľa vína.
  • Nemáme školu každý deň.

My si však o nej myslíme tiež, že je čudná, pretože:
  • Je stále na Facebooku.
  • Varí si zvláštne jedlá v enormných dávkach a pečie polotovarové koláče.
  • Takmer stále sa  na čosi sťažuje.
  • Má vlastné mydlo na ruky i rolku toaletného papiera.
A napriek tomu, že som práve hodinu upratovala náš byt namiesto nej, som tu spokojnejšia než minulý rok na Panenskej. Len čo sa ukáže na oči, vytmavím jej to. Bude to boj.

Na záver pripájam to najhoršie z jesenného playlistu:


PS: Ako by ste babe naznačili, že vás serie, keď po sebe necháva bordel v kuchyni a omrvinky na stole, bez toho, aby ste sa jej tým dotkli a urazili ju?

15 komentárov:

  1. Spolubidlá jsou moje oblíbené články Chérie! Od začátku VŠ bydlím na bytě s jedním stejným chlapem, ale na Erasmu si toho teď taky užívám - středobodem je Italka, která přišla a neuměla ani uvařit zemáky a když si dělala vajíčko na pánvi a míchala ho, pak se divila, že nemá amarillo oddělené od bílku.
    A ano, ona taky nechává na stole drobky (a občas sem-tam kapky marmelády). A zatím to utírám já, ale co jí mám říct, když si prostě myslí, že v kuchyni žijí kouzelní skřítkové??? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, to táto moja spolubývajúca nevedela ani ako sa zapína práčka, pretože doma všetko za ňu robila jej mama... :(
      kde si na erasme? :)

      Odstrániť
    2. No však tahle taky! Vyrazila na Erasmus přímo z mamahotelu... uměla jen uvařit těstoviny. teď zvládá vajíčko i tak, aby bylo volí oko, i maso, ale stejně pokaždé, když peču obyčejnou nejlehčí hrnkovou buchtu vykulí oči málem z důlků se slovy "otra tartaaa?" :D
      jsem v Leóně :)

      Odstrániť
  2. veď myšky sú najviac kjút ^^
    musela som sa zasmiať nad - Prečo kričíš?- Ja neviem, vy kričíte!! to je taká milá typická ženská reťazová reakcia :D
    môžem sa spýtať - koľko platíš za nájom?
    a na tvoju otázku ti asi odpoveď nedám, ja takéto veci akosi prehliadam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nóó myšky sú kjút, pokiaľ ich nemáš v spálni :D
      hm, platím veľa, je to 3izbový byt, ale nebudem sem písať presnú cenu, aby to nebolo čudné :)

      Odstrániť
  3. úprimne si neviem predstaviť bývať s neznámymi ženami, chlapovi vynadat za bordel by nebol až taký problém (predpokladám) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sama som zvedavá, ako sa to s tou babou ešte vyvinie :P ale mne by teda bolo megatrápne, ak by mi niekto cudzí musel povedať, že som bordelárka :D

      Odstrániť
  4. taky mám teď zajímavý život a mám chuť si založit 'spolubidlá' rubriku, ale na tebe bych asi neměla..
    každopádně, moje spolubydlící je polka, která se na začátku zdála strašně super (možná hlavně proto, že jsem tak trochu toužila po nějaké kamarádce v domě)..jenže ze studentky interiérového designu se vyklubala 'sledujte-jak-jsem-skvělá' studentka a interiérová designérka..
    první, co udělala je, že už od příjezdu pořád říkala, jak nemůže vystát tu modrou stěnu ve svém pokoji..dokud ji nevymalovala, bylo tohle téma č.1 každé diskuse..potom si ten pokoj začala malovat (a ochočila si na to i dalšího spolubydlícího) a pořád nevěděla, jestli chce mít magnóliovou barvu nebo bílou a tak jsme jí všichni museli radit a přesvědčovat, že je to jedno, protože tam stejně nebude bydlet dýl, jak půl roku..
    se ochočeným spolubydlícím taky uklidila 2 místnosti, kde má náš landlord sklad starého nábytku (a ano, nikdo kromě něj by je nikdy nepoužil), a po tomto veleúklidu na nás házela významné pohledy, jakože 'já se tu dřu a vy nic'..pak se rozhodla to u nás zútulnit, protože 'čím víc cetek na stěně, tím víc se cítí jako doma'..tak v té místnosti na staré věci vyhrabala obraz a dala ho do chodby (a ne, není to pěkný obraz, ani ucházející..a to rozumí umění?)..pak začala nakupovat další užitečné, ale ne nezbytné věci do domácnosti a taky chtěla koupit sadu nádobí za 78 liber ('to je na každého míň než 20 a bude se to hodit')..a kdykoliv to něco koupí (zrovna předevčírem vonné tyčinky do kuchyně), se na nás dívá jakože my jsme nic nekoupily a ona to chudina musí platit..očividně miluje rozhazování,když každý druhý víkend jezdí vlakem (vlakem!!!) do Lodnýna..no ale nechápe, že za bills platíme všichni rovnoměrně, ale ani to jí nebrání nechat celou noc svítit v chodbě, jít si uvařit čaj a pak nechat 3 hodiny rozsvícené, topit, když odejde pryč a nikdo není doma..a taky po sprše neotevírá okno, ani nezapíná větráček, takže z miniplíšně se stává kráter nad sprchou..
    a taky se mi směje, když fotím svoje kuchyňské počiny (jestli je to proto, že asi nestojí za focení, pak to chápu, ale na to, že přijela po roce z Londýna, by mohla vědět, co je to instagram a že foky jídla jsou prostě nutnost
    ha, pardon za ten rozsah, ale tohle jsem si prostě nemohla nechat pro sebe!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. založ si, rada si prečítam :) hmm to je fakt zvláštne, kupovať drahé veci, keď tam bude len pár mesiacov... nerozumiem ľuďom, ktorí vyvíjajú nadmernú aktivitu a to isté žiadajú aj od ostatných, haha.
      táto moja spolubývajúca je strašne nesamostatná, nevie ani to, že studený cestovinový šalát s jogurtom nepatrí do mikrovlnky... a napríklad minule odišla preč na víkend a nechala plný drez svojho špinavého riadu. mne by bolo trápne, ak by som takto znepríjemňovala cudzím ľuďom bývanie.... nabudúce jej tie špinavé taniere asi odnesiem do izby :D
      a nerob si nič z toho, že si robí srandu keď si fotíš jedlo na IG. je to trapoška. pekné jedlo sa musí zvečniť. :)

      Odstrániť
  5. chýbaju mi takéto babské večery! :D jak sa vám ale do bytu dostala myška? a ešte k tomu biela? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vôbec nikto netuší, ale zrejme cez stupačku na wc, pretože sme ho vtedy ešte nemali zamurované.

      Odstrániť
  6. Anonymný6.11.14

    neviem v akom ste vzťahu s tou neporiadnicou:D ale je fakt, že niekedy vieme povedať pravdu priamo a niekedy to ide ťažšie...ja by som to asi riešila tak, že keď budete všetky spolu nadhodíš--baby mali by sme si tu udržiavať poriadok každá svoj chlievik pekne upratať a tak..že by si to neadresovala priamo jej iba konštatovala:D ale ťažko povedať, či by si z toho niečo aj zobrala k srdcu..držím palce;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to naznacovanie mas ako facepalm stolickou. ja som mala bordelarsku spolubyvajucu ktora do otvoreneho kosa bez dekla hodila svoju vlozku len tak a mna skoro jeblo a naplo ked som dosla do kupelne. sla som jej to povedat a ona odvtedy sice vlozky balila, ale myslim ze vobec nepochopila o co mi ide (a kedze uz so mnou nebyva, asi to robi zas)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dobrý deň,
    Am pani Angela Rice. Som dáma s veľkým svedectvom žijem v USA, a ja som šťastná žena dnes? a povedal som ja, že každý veriteľ, ktorý zachráni moju rodinu z našej zlej situácie, budem odkazovať akýkoľvek subjekt, ktorý hľadá pôžičku pre neho, on mi dal šťastie pre mňa a moju rodinu, bol som v núdzi úveru vo výške $ 360,000.00 na začať svoj život na celom ako som matka s 2 deťmi som sa stretol tento úprimný a Boh sa báť človeka úveru veriteľa, ktorý mi pomohol s pôžičkou vo výške $ 360,000.0.Dollar, je to Boh sa báť človeka, ak ste v núdzi úveru a vy bude splácať úver, kontaktujte ho mu povedať, že je pani Cynthia Corvin, že vás odkázať na neho. kontakt Mr.Aldis Curt, prostredníctvom e-mailu: - freedomlendinghome@gmail.com
    * Hard Peniaze Pôžičky
    * Podnikateľský úver
    * Dlh Konsolidácia pôžičiek
    * Osobné úver
    * Obchodné úverovej expanzie
    *Študentská pôžička
    * Rozvoj poľnohospodárstva úver
    ... A mnoho ďalších
    freedomlendinghome@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. dobrý deň,
    Am pani Angela Rice. Som dáma s veľkým svedectvom žijem v USA, a ja som šťastná žena dnes? a povedal som ja, že každý veriteľ, ktorý zachráni moju rodinu z našej zlej situácie, budem odkazovať akýkoľvek subjekt, ktorý hľadá pôžičku pre neho, on mi dal šťastie pre mňa a moju rodinu, bol som v núdzi úveru vo výške $ 360,000.00 na začať svoj život na celom ako som matka s 2 deťmi som sa stretol tento úprimný a Boh sa báť človeka úveru veriteľa, ktorý mi pomohol s pôžičkou vo výške $ 360,000.0.Dollar, je to Boh sa báť človeka, ak ste v núdzi úveru a vy bude splácať úver, kontaktujte ho mu povedať, že je pani Cynthia Corvin, že vás odkázať na neho. kontakt Mr.Aldis Curt, prostredníctvom e-mailu: - freedomlendinghome@gmail.com
    * Hard Peniaze Pôžičky
    * Podnikateľský úver
    * Dlh Konsolidácia pôžičiek
    * Osobné úver
    * Obchodné úverovej expanzie
    *Študentská pôžička
    * Rozvoj poľnohospodárstva úver
    ... A mnoho ďalších
    freedomlendinghome@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť