pondelok, 29. decembra 2014

I can fly



Zas ten čas, keď majú ľudia možnosť začať odznova. Čítala som radu v babkinom lunárnom kalendári, že predsavzatia si máme dávať v pozitívnom duchu, to jest nie že: Nebudem fajčiť. ale: Budem menej fajčiť. Možno je teraz na mieste, aby som si povedala, že si vlasy budem česať jemnejšie, budem piť menej vína, začnem nosiť čiapku, nebudem odkladať stretnutia s ľuďmi, budem chodiť spávať skôr a všeličo iné, ale neviem, či by ma to urobilo spokojnejšou.... Okrem toho, svet musí byť v istej rovnováhe, nemôže byť všetko doko. :D 

Takto to bude lepšie: v roku 2015 urobím všetko preto, aby som napísala najlepšiu bakalárku, užila si naplno Slovinsko, zoštátnicovala a naučila sa lietať. 
Okrem toho chcem možno brigádovať v kaviarni, chápete, robiť niečo iné než učenie, a vypiť tri litre karamelového latté za deň. 
Kúpiť si nízke kožené topánky, hodvábnu košeľu a dať si raz za týždeň jeden raw deň, napríklad utorok alebo stredu. 
Taktiež si chcem dopriať nejaký mega výlet v lete, Paríž insolite napríklad.
A chcem úzku koženú sukňu, v ktorej vyniknú moje slovanské boky, aha, takútu:




A chcela by som byť zdravá a možno začať chodiť pravidelne plávať či na tie smiešne trampolíny. Ale na tie by som musela zohnať niekoho, kto by so mnou šiel, lebo s mojím telom v lacnom športovom odeve sa trochu hanbím ísť sama medzi vytuningované krásky, tak kto sa hlási? :D

No ale k tým predsavzatiam a bilanciám. Čo by ste chceli v budúcom roku dosiahnuť, urobiť vy?

Inak ja robím sumarizáciu vždy na narodky, takže je tu.

10 komentárov:

  1. já bych příští rok se chtěla naplno věnovat cvičení a jíst zdravě :)) do teď to nebylo ono

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. http://www.mediafire.com/download/z897c7152532ti1/Bongley_Dead_-_Demo_n.3_(2014).rar

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moje predsavzatie -Schudnúť 10 kíl, ja som hanbu s trampolínou vyriešila, žiadna verejnosť, mám ju doma :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak hádam sa ti všetko podarí. :) Ja predsavzatia nemusím, ale tiež mám na blogu menší wishlist, ktorý som si vytvorila už v roku 2013. Skôr dlhodobé ciele, na ktoré sa chem sústrediť...
    (http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Och ja si toho tiež každý rok toľko naplánujem a potom som rada že aspoň polovicu splním :) Držím palce aby si stihla všetko čo chceš :) Zároveň by som ťa chcela pozvať na giveaway, ktorá prebieha na mojom blogu

    LadyinBlack

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ešte sa hráme na to hlásenie? pretože ja sa hlááásim! iba mi povedz kedy a kde, vytasím svoj športový úbor a môžme sa ísť (ne)hanbiť spolu! rada by som ťa znova videla :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dobroš, napíšem ti na FB :)

      Odstrániť