streda, 18. marca 2015

Taliansko


O tom, že je Itália krásna, snáď netreba polemizovať. Jedna z vecí, ktoré najviac na tomto svete milujem, je ísť na výlet a tri dni v Trieste boli v tomto smere famózne. Slnko svietilo, káva v na terasách pouličných kaviarní chutila, moje bruško bolo spokojné a plné dobrého jedla a oči sa kochali krásami mesta. Talianky boli vysoké na podpätkoch a muži malí a štýloví. Ak pôjdete do tohto malebného prístavného mesta, nájdite si ubytko úplne v centre. Ochutnajte zmrzku v Jazzin a Gangemi, (ja som skúsila príchute mascarpone, pistácia a lesné ovocie), choďte na zdravý obed do Genuino a na večeru si dajte pastu či pizzu a prosseco. A choďte si pozrieť zámok Miramare. :)

Na akom výlete ste naposledy boli vy, alebo kam sa chystáte? :)













10 komentárov:

  1. Poslední výlet španělský Erasmus, předtím právě taky Itálie, kam se chystáme i letos, jen cestovat zase trochu jinde. A taky se chystám do Maroka. A snad i navštívit kamarádku erasmující v Zadaru. Plánů moc, peněz málo!! :D A je vidět, že ty si tam užíváš, to je super, to ti přeju :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah, to áno, najväčší problém je zosúladiť plány/peniaze :D Prajem ti, aby ti to všetko vyšlo :)

      Odstrániť
  2. Taliansko je tak krásna krajina!! A tiež super fotky...hlavne tá prvá :)
    (malí a štýloví muži sú milí :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa na talianskych mužoch páčilo, že keď im imponovalo nejaké dievča na ulici, tak ju zdvorilo pozdravili a usmiali sa a išli ďalej. to bolo fakt milé :)

      Odstrániť
  3. wow, amazing pics :) I follow you via gfc #157 :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja sa chystam do Londyna, tak uvidim ci ma nadchne :D A Trieste hmmm, doma si kupujeme zrkonvu kavu Trieste tak mi tvoj post asocioval vonu kavy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wau uplne ti zavidim, ja som bola naposledy vo Viedni :D
    ale v lete sa chystam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonymný29.3.15

    Bol zhodou okolnosti minuly tyzden s priatelkou na podobnych miestach: Belehrad /pracovne/, Zahreb, Ljubljana, Trieste /sukromne/...mini inspiraciou pre tento minitrip bol aj tento blog :) merci... .... z "gastroljubljany" sme dali Cacao a Lolita:) pre mna velmi OK, a the WOK (mne to az tak nechutilo) j.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V Taliansku som bola nespočetne veľa krát no v Trieste ani raz :D. Naposledy som bola na Martinskych Holiach aj s priateľom no veľa sme si nepolyžovali, boli sme tam pracovne. TheBookLady

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Taliansko je super! Benátky ma veeľmi očarili už som bola na rôznych miestach, ale určite sa tam vrátim kvôli Rímu :)
    Naposledy som bola v Londýne a tiež má čosi do seba:) The Noela

    OdpovedaťOdstrániť