sobota, 4. apríla 2015

Diary of Chérie, vol. 7

https://www.behance.net/gallery/21719449/Sexual-orgasms-110

Ostrihala som si vlasy o dobrých 10 centi, nožnicami na papier a tak to aj vyzerá. Chodím po svete s hlúpym krivým účesom a tmavým rúžom. Všetko, čo bolo ešte v januári, sa zdá byť len vzialeným snom. Bolo to vôbec?

Občas stále bojujem so záchvatmi paniky, nezmyselného strachu a nechuťou existovať, ale už sa tie pocity učím prijať. Občas som smutná, pretože som chorá a pretože ma stále bolia všetky minulé odmietnutia. V tých chvíľach nenachádzam nič, čím by som si ešte ešte mohla vypáliť mozog, aby to celé na chvíľu bolelo menej. Na jednej strane najabsurdnejšie je, že neexistuje racionálny dôvod, pre ktorý by som si mohla ospravedlniť tie nešťastné pocity. Na druhej strane viem, že život je ako hojdačka a sebaľútosť ešte nikoho nikam nepriviedla. Každý občas musí predstierať, že je normálny, lebo rozhodené hladiny hormónov si z nás robia loutky. Pokoj v stresujúcom období hľadám v rannej joge, čítaní poézie a litroch kávy.Už chcem, aby bola jar a aby sa dalo celé večery posedávať na priedomí...

Ďalšou novinkou je to, že som zaľúbená a ľúbená. Láska má cyklaménovú farbu, ktorú dopĺňajú fialové a žlté podtóny, divo kontrastujúce s čiernou. Priala by som byť arabskou princeznou a lietať, ale že veľa, stále a ďaleko a ešte... Chcela by som sa tiež zobúdzať vedľa modrookého každý deň a otvoriť si spolu epickú zemiačkáreň a mať veľa detí. Ale nedá sa všetko asi. No povedzte, môže si človek plánovať život na inom kontinente, keď je šialene zamilovaný?

4 komentáre:

  1. Anonymný5.4.15

    nebuď smutná, pusti si pesničku:

    https://www.youtube.com/watch?v=qZ1H-e8Z-LY&list=PL8TG7jA9ZbdIHiOncCMin9rrX2nfW_wUg

    :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Káva a poezie i pro mne slouží jakožto útěcha na stavy, kdy hlava myslí bez ohledu na mne a snaží se mě tím přivést k šílenství.
    Láska je zvláštní věc a líbí se mi tvé popsání barvami. Nádherná definice.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný16.6.15

    Kika co je s tebou?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nič, pohoda, ale milión povinností :)

      Odstrániť