pondelok, 20. júla 2015

Status naturalis



V lete sa nosia len biele tričká, košele a veľké šaty v jednom kuse, vlasy vo vysokom účese odhaľúcom krk a namiesto šperkov metalické tetovania z ebay. Leto vonia ako levanduľa, slivky, kokosový olej. Je tak trochu roztečené a lepkavé ako zmrzlina, ale ten pocit horúčavy na pokožke je skvelý (ak nerátame prepotený chrbát a krk). V lete páli betón a beda vám, ak máte na topánkach tenké podrážky. Beda vám tiež, ak chcete len existovať, je vám totiž osudným zamilovať sa do príjemností.

Aj vy si myslíte, že "teplo pri mori je iné"? Tento rok mi veľmi chýba. Ale vážení, letím do Paríža a to je príma.

Užívate si viac, keď ostanete posledné hore a všade je ticho a tma, alebo keď ráno vstanete a všetci ešte spia?
Dáte si radšej limču alebo kofolu?
Ak smoothie, tak zelen(inov)ý alebo ovocný?
Zmrzlinu alebo sorbet?
Opaľovací krém, sprej či olej?

8 komentárov:

  1. mne more už chýba strašne, naposledy som bola štyri roky dozadu. uži si paríž :) asi mam radšej, ked som posledna hore, ale aj to rano ma niečo do seba, hoci sa mi to stava málokedy :D najradšej pivo, smoothie ovocný, zmrzlinu a keď už musím, tak krém, inak sa strašne nerada natieram :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa tiež nerada natieram, ale musím, inak by som sa spálila:P

      Odstrániť
  2. miluju tvůj comeback!
    léto v glasgow léto není a tak mi chybí nejen moře, ale klidně i české léto s třešněmi, rybízem a lepkavým tělem..a když mi taťka posílal fotky z itálie, tak se mi zastesklo po moři a po vůně z přímořských ulic..
    za mě určitě vstávání když všichni spí, ani limča ani kola ale třeba citronáda nebo okurková voda, smoothie záleží na náladě, ale většinou vyhrává ovocné, ze zmrzky většinou můžu jenom sorbety, ale občas neodolám vegan nanuku vanilka s čoko polevou! a loni jsem se zásadně mazala voňavým olejem, ale mám celkem paniku z rakoviny kůže, tak příště už jen opalovací sprej
    užij si paříž krásko!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja si viac užívam keď nikto nie je doma počas celého dňa - od rána do večera ... :) má to svoje čaro! Radšej mám limču, ovocný smoothie, zmrzlinu a opaľovací olej :)

    LadyinBlack

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paríž závidím!!! užívaj
    no a pre mňa je ráno krajšie. Ešte nenahriaty vzduch, všade ticho. Ale aj večer má niečo do seba :) Limču a ovocný smoothie (asi preto lebo zeleninový som nemala :D)
    aaaa potom zmrku a krém (50+, ku koncu leta si idem na 30tku :D )
    a tešim sa velmi že píšeš :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež mi tento rok trocha chýba leto pri mori, doma tieto horúčavy znášam ťažko... Čerstvá limča z ovocia, ovocný smoothie, ovocný nanuk a na opaľovanie je mi to prakticky jedno, hoci najčastejšie skončím pri kréme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. také vstávanie si užívam, ja a dve zavíjajúce morčatá. k letným veciam sa vyjadriť už príliš neviem, som o mesiac pozadu a leto je, len keď je a tu už nie je, škoda ho

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ťažké otázky na záver... na zeleninový smoothie som ešte nenazbierala odvahu, zmrzlinu uprednostním pred všetkým a rozhodne som za opaľovacie spreje :) a tiež sa mi veľmi páči tvoj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť